امام‌ جمعه آستانه‌اشرفیه:

ملکه انگلیس ۲ هزار هکتار به یک روحانی زمین داده تا حسینیه بزند و در آن قمه‌زنی را ترویج کند

احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه استکبار سعی دارد وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد، اظهار کرد: پیامبر و اهل‌بیت به وحدت میان مسلمانان تأکید بسیار زیادی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه استکبار سعی دارد وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد، اظهار کرد: پیامبر و اهل‌بیت به وحدت میان مسلمانان تأکید بسیار زیادی داشتند زیرا باعث اتحاد ملت‌های مسلمان می‌شود به همین دلیل استکبار سعی دارد اتحاد میان مسلمانان را از بین ببرد زیرا از این وحدت بسیار عصبی هست.

وی با اشاره به نقش شیعه انگلیسی در از بین بردن اتحاد میان شیعه و سنی گفت: ملکه انگلیس دو هزار هکتار به این روحانی انگلیسی زمین می‌دهد تا حسینیه زده و در آن قمه‌زنی را ترویج و اتحاد میان ملت‌های مسلمان را از بین ببرد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه برداشتن گام چهارم برجام باعث اقتدار ملت ایران شده است، تصریح کرد: استکبار تصور داشت که جمهوری اسلامی گام چهارم برداشتن تعهدات برجام را انجام نمی‌دهد ولی مسؤولان نظام با برداشتن این گام و رساندن غنی‌سازی به پنج درصد اقتدار نظام و‌ ملت ایران را نشان دادند.

طیبی با تأکید بر لزوم برداشتن گام‌های مؤثر در مورد کاهش تعهدات برجام بیان کرد: اقدامات اخیر دولت خوب است ولی باید این اقدامات بازدارنده بوده و دولت قدم‌های کوتاه را به قدم‌های بلند تبدیل کند زیرا نباید منتظر احیا برجام بوده و‌ به قول‌های کشورهای اروپایی دل‌خوش کنیم.

وی با انتقاد از اظهارات برخی مسؤولان دولت در خصوص قرارداد پالرمو و FATF گفت: در شرایطی که در اردوگاه دشمن شاهد یک آشفتگی هستیم سخنگوی دولت نباید مخالفان FATF را تهدید کند و‌ بگوید عواقب تصویب نکردن این قرارداد بر عهده مخالفان آن است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با عقبی نشینی دولت را مساوی با تسلیم شدن در برابر آمریکا خواند و بیان کرد: وقتی وزیر امور خارجه می‌گوید FATF تصویب شود معلوم نیست اقتصاد درست شود و هدفش فقط از بین بردن بهانه از امریکا است نشان‌دهنده عقب‌نشینی دولت است که در صورت این کار آمریکا به دنبال گرفتن امتیازات جدید از ایران می‌رود.

طیبی با درخواست از مسؤولان شهرستان برای همکاری با فرماندار جدید آستانه‌اشرفیه افزود: لازمه پیشرفت شهرستان همدلی میان مسؤولان و ادارات است به همین دلیل از مسؤولان درخواست دارم مثل همیشه با فرماندار جدید نهایت همکاری را کنند تا کارها به‌خوبی پیش برود.

وی لازمه ظهور حضرت مهدی را آمادگی مردم در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: منتظران حضرت باید سنت ‌و راه‌های ظهور حضرت مهدی را شناسایی و آنان را محقق کند تا بتوانیم مقدمات ظهور امام زمان را نزدیک کنیم که این امر به‌کندی در حال انجام است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مردم نباید نشانه‌های ظهور را به هم تطبیق دهند، افزود: نشانه‌های ظهور بسیار متفاوت است که یکی پس از دیگری دارند نمایان می‌شوند ولی مردم نباید نشانه‌های ظهور را به هم تطبیق دهند زیرا انجام این کار بر عهده عالمان دینی است.

Share