قاسم نژاد: حقوق شهروندی اهل سنت باید در جامعه رعایت شود

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر معرفی شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تثبیت اقتدار ملی می‌شود، گفت: همواره به عنوان امانت دارانی هستیم که آراء مردم را حق الناس می دانیم و حق جانب داری از هیچ جناح و نامزدی را نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود قاسم نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر با تبریک هفته وحدت گفت: تلاش های دشمنان علیه کشور ما برمبنای قراردادن ایران در بن بست اقتصادی بود که بحمدالله با برنامه ریزی های خوب مسئولان و همدلی مردم گام‌های مثبت و موثری برداشته شده است.

وی با اشاره به اقدامات و مخالفت های دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت‌های مرتجع عربی که اجازه ندادند برجام به نتیجه برسد و حرکت آن را متوقف کردند، افزود: بسیاری از کشور های منطقه به دلیل تحریم ها از ادامه همکاری تجاری با ایران عقب نشستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: در سایه‌ تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت مردان و همچنین صبر و شکیبایی مردم ، ادامه مسیر در جهت رونق اقتصادی را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط سخت همواره نیاز به همبستگی ملی دارد تا بتوان بر مشکلات فائق آمد، خاطرنشان کرد: تلاش های زیادی شده است که کشور را از درآمد های نفتی بی نیاز سازیم و باید به این باور برسیم که مدیریت امور کشور بدون نیاز به فروش نفت اداره شود.

قاسم نژاد با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال گفت: انتظار از بزرگان قوم و افراد شاخص جامعه این است که ضمن دعوت از مردم برای حضور در صحنه های انتخاباتی، این مهم را پرشورتر کنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تثبیت اقتدار کشور می‌شود، افزود: افزایش میزان مشارکت در انتخابات منجر به انتخاب نمایندگانی شاخص و چهره های سیاسی برجسته در کرسی‌های مدیریتی جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم تا حق الناس رعایت شود و هرچه خواسته‌ مردم است، محقق شود، گفت: همواره به عنوان امانت دارانی هستیم که آراء مردم را حق الناس می دانیم و حق جانب داری از هیچ جناح و نامزدی را نداریم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: رضوانشهر به دلیل وجود تنوع قومی، زبانی و مذهبی از مناطق مهم استان و کشور می باشد، وحدت بین اقوام و فرق در این شهرستان و همچنین تالش بسیار حائز اهمیت است و باید پایه‌های وحدت را در این مناطق تقویت کنیم.

در پایان این جلسه شیرزاد روشن به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان همچنین در نشست صمیمی علمای اهل  تسنن و تشیع شهرستان رضوانشهر که در دفتر امام جمعه رضوانشهر برگزار شد، شرکت کرد.

محمود قاسم نژاد در این نشست گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی  امروز شاهد وحدت در  سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی اهل سنت باید در جامعه رعایت شود، افزود: باید از وجود عالمان و فرهیختگان اهل سنت در مناصب مختلف استفاده کرد.

فرماندار رضوانشهر در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: وفاق و همدلی همیشه در این شهرستان وجود داشته است و صاحبان قلم و اندیشه و تریبون باید با علم و آگاهی توجه به موضوع وحدت در این شهرستان داشته باشد.

محمدمهدی مظفری افزود: هفته وحدت از مهمترین تدابیر و یادگاری های امام راحل می باشد که نقشه های دشمنان را برای برهم زدن وحدت نقش بر آب ساخته است.

وی با تاکید بر خدمت رسانی به مردم گفت: صادقانه و خالصانه خدمت کردن به مردم و رفع نیازها و مشکلات خواسته های به حق آنهاست، لذا انتظاری که از مدیران شهرستانی است مردم را بدرستی درک بکنیم و در جهت رفع نیازهای آنان تلاش کنیم.

فرماندار رضوانشهر خطاب به مدیران شهرستانی بر برخورد صحیح با مردم و ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: یکی از نیازهای مردم خوش رویی مدیران است، ما مدعی هستیم که خدمتگزار مردم هستیم پس باید به این موضوع مهم توجه داشته باشیم.

مظفری با اشاره به اینکه حضور مدیران در بین مردم مهم است، افزود: تنها راهی که دشمن می تواند به این انقلاب و نظام و دولت ضربه بزند، فاصله میان مردم از یکدیگر و مردم با مسئولان و برعکس، این فاصله ها را کمرنگ نماید.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: علی رغم همه تنگناها و مشکلاتی که در داخل مبتنی بر تحریم های ظالمانه داریم کشور ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است که با تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت تدبیر و امید از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: باتوجه به در پیش بودن انتخابات، مدیران عزیز این شهرستان از رفتارهایی که طبق قانون از آن منع شده ایم، حق ورود به آن را نداریم.

Share