با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان آستارا معارفه شد

آیین معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان این شهرستان در مسجد فاطمه الزهرا شهرستان برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان این شهرستان در مسجد فاطمه الزهرا شهرستان برگزار شد.

امام جمعه آستارا در نمایشگاه فرهنگی منتظران موعود با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ انتظار در جامعه گفت: انتظار ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) یک اولویت برای نجات بشر از گمراهی است.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا با تبریک هفته بسیج اضافه کرد: بسیج مظهر اقتدار و اتحاد کشور است و امروز توطئه های دشمن بدلیل وجود روحیه بسیجی در ملت تاثیری ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این آیین بسیج را یک نیروی مردمی ولایت مدار دانست و تصریح کرد: ملت ایران همه بسیجی هستند و امروز کسی نمیتواند قدرت بسیج را نادیده بگیرد.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان با اشاره به لزوم اهمیت به نقش رسانه در مقابله با جنگ ترم دشمن گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و با غیرت، تعصب و تخصص در مقابل تمام توطئه های دشمنان با قلم خود ایستادگی می کنند.

آرمان، سلاح خبرنگار را قلم وی دانست و گفت: این رسانه انقلابی بودند که پا به پا و دوشادوش سربازان نظام توطئه های دشمن را خنثی کرده و امروز جامعه نیاز به قلم های انقلابی دارد.

در پایان این مراسم آرش جوهری خبرنگار دیارمیرزا به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان آستارا معرفی شد و حکم خود را در حضور مسئولان از سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرد.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share