امام جمعه اسالم:

مسئولان شعار مرگ بر آمریکا را در عمل ثابت کنند | مسئولین فرزندان خود را از آمریکا برگردانند

امام جمعه اسالم گفت: مسئولان باید حواسشان باشد شعار مرگ بر آمریکا را در عمل ثابت کنند. شعار باید به شعور تبدیل شود. هر وقت به این درک رسیدند که آقازاده ها تافته جدابافته از مردم نیستند و خونشان هم رنگین تر نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته به بیان وظایف منتظران در دوران غیبت جهت شناخت و معرفت امام زمان(عج) و برداشتن گام عملی جهت نزدیک شدن به ایشان و فراهم کردن شرایط ظهور پرداخت.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، ابتکار تاریخی حضرت امام (ره) در ایجاد هفته وحدت و محور قرار دادن وجود حضرت ختمی مرتبت (ص) به عنوان عامل اصلی وحدت در سایه قرآن کریم را بیمه کننده اتحاد مسلمانان و بر هم زننده نقشه های شوم استعمار واستکبار در ایجاد اختلاف در امت اسلامی دانست.

باقری خاطرنشان کرد: امروز و در شرایط حساس دنیا به خصوص عالم اسلام که مورد طمع قدرت های استعمارگر دنیا قرار گرفته است حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری می نماید که در این راه نه تنها به وحدت مذهبی بلکه وحدت سیاسی و استراتژیک هم باید اندیشید که از طریق تشکیل اتحادیه های اسلامی می توان آن را ایجاد کرد.

خطیب جمعه اسالم ضمن تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان عنوان کرد: این راهپیمایی‌ها و تظاهرات فقط یک نمایش خیابانی نیست، بلکه نمایش اقتدار و اتحاد مردم ایران و اوج کینه ما با دشمن قسم خورده مان یعنی آمریکا جنایت کار است. این راهپیمایی‌ها هم برای دشمنان خارجی ما و هم برای دلبستگان و مرعوبین داخلی آنها پیام دارد.

وی افزود: آمریکا دشمن شماره یک و قسم خورده کشور و مردم ماست. اما آمریکا فقط برای مردم دشمن نیست برای مسئولان هم دشمن است. مسئولان باید حواسشان باشد شعار مرگ بر آمریکا را در عمل ثابت کنند. شعار باید به شعور تبدیل شود. هر وقت به این درک رسیدند که آقازاده ها تافته جدابافته از مردم نیستند و خونشان هم رنگین تر نیست. می توان امید داشت که این شعار عملی شده است. مسئولین فرزندان خود را از آمریکا برگردانند. نمی شود گفت که مرگ بر آمریکا غیر از شهری که فرزند من در آنجا زندگی می کند. برخی چیزها کمش هم زیاد است، آقازاده خارج نشین کمش هم زیاد است.

امام جمعه اسالم در پایان با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی با آغاز فعالیت مجدد سایت هسته ای فردو ضمن تقدیر از این اقدام دولت و سازمان انرژی اتمی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: نباید بیخودی منتظر آمریکا و اروپایی ها بمانیم. اینها اگر واقعا مصمم به حل مشکل برجام بودند در این یک سال و نیم اقدام مؤثری انجام می دادند. از سرگیری فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ماست و باید برای حل مشکلات تمام توان خود را بر ظرفیت داخلی کشور معطوف کنیم.

Share