دیدار رئیس کمیته امداد کشور با آیت الله فلاحتی:

مسئولان باید در حد متعارف مردم زندگی کنند|تحویل یک هزار مسکن به محرومان گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان کمیته امداد را پناهگاه مردم بی پناه عنوان کرد و گفت: آموزش مهارت آموزی در کنار توجه به مسائل رفاهی مددجویان حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رئیس کمیته امداد و هیئت همراه با خداقوت به تلاش کارکنان این نهاد اظهار کرد: کمیته امداد خدمت به مردمی را به عهده دارد که پناهگاهی ندارند.
وی، تلاش کارکنان کمیته امداد را امیدبخش عنوان کرد و افزود: نمی توان پاسخگوی تمام مطالبات مردم بود اما گوش کردن به درددل آنها ۵۰ درصد دردها را کاهش می دهد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه کشور نیازمند نیروهایی با روحیه جهادی و اراده برای کار است، تصریح کرد: مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند.
آیت الله فلاحتی، حزب بازی و گرایش های جناحی را معضل جامعه دانست و بیان کرد: اگر انسان اراده ای برای رسیدن به رشد و شکوفایی نداشته باشد کسی به او کمک نمی کند.
وی بر کوچک سازی کمیته امداد تاکید کرد و گفت: آموزش مهارت آموزی در کنار توجه به مسائل رفاهی مددجویان حائز اهمیت است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار در استان، خاطرنشان کرد: آموزش جامعه هدف کمیته امداد در روی پای ایستادن مددجویان تاثیرگذار است.
آیت الله فلاحتی به روش زندگی برخی از مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان باید در حد متعارف مردم زندگی کنند.
وی با ابراز رضایت از فعالیت های کمیته امداد گیلان، اظهار کرد: به کارکنان کمیته امداد خداقوت می گویم.

تحویل یک هزار مسکن به محرومان گیلان
رئیس کمیته امداد نیز در دیدار مذکور با قدردانی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امیدوارم رهنمودهای آیت الله فلاحتی برای کارکنان کمیته امداد که اثربخش است، ادامه یابد.
مرتضی بختیاری به وجود ۱۲۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد در گیلان اشاره کرد و افزود: با در نظر گرفتن اعضای خانواده مددجویان تعداد ۳۶۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد استان هستند.
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از مددجویان کمیته امداد گیلان را سالمندان تشکیل می دهند، مددجویان مذکور به لحاظ شرایط سنی امکان اشتغال را ندارند.
رئیس کمیته امداد، به حکم مقام معظم رهبری مبنی توانمندسازی با ایجاد زمینه درآمد با ثبات و حفظ کرامت انسانی در این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی سه اولویت کمیته امداد برای مددجویان زیر پوشش است.
بختیاری از واگذاری یک هزار واحد مسکونی به محرومان گیلان با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: تا پایان امسال یک هزار واحد دیگر تحویل محرومان گیلان می شود.

Share