گفتگوی دیارمیرزا با مدیر رسانه‌ا‌ی باشگاه سپیدرود رشت:

محرومیت داماش به یک بازی خانگی بدون تماشاگر | دربی رشت احتمالا بدون تماشاگر برگزار می‌شود!

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولین تیم داماش داشتیم به نظر می‌رسد این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد زیرا با وجود فرصت تجدید نظر در این رأی اما زمان کافی برای اینکار وجود ندارد و بعید است این رأی اجراء نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رادنی دیدار در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه به احتمال زیاد بازی داماش و سپیدرود بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اظهار کرد: با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داماش گیلان به دلیل تخلفات هوادارانش در بازی خارج از خانه با گل‌ریحان البرز به محرومیت از یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولین تیم داماش داشتیم به نظر می‌رسد این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد زیرا با وجود فرصت تجدید نظر در این رأی اما زمان کافی برای اینکار وجود ندارد و بعید است این رأی اجراء نشود.

دیدار همچنین افزود: با توجه به اینکه بازی به احتمال فراوان بدون تماشاگر برگزار می‌شود، تیم داماش گیلان فعلا بنرهای تبلیغاتی دور زمین را نیز نصب نکرده است.

وی با اشاره به اینکه تمرین تیم سپیدرود رشت عصر امروز برگزار شد، تصریح کرد: مهدی اسلامی، سنگربان تیم سپیدرود رشت که در بازی روز یکشنبه بین تیم ‌های سپیدرود رشت و گل ریحان البرز مورد حمله چند هوادارنما قرار گرفته بود نیز در این تمرین حضور داشت.

دیدار در گفتگو با دیارمیرزا، اظهار کرد: در تمرین امروز تیم سپیدرود، آقای افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه حضور داشت و ضمن حمایت از بازیکنان و کادرفنی، حوادث اینچنینی را تأسف برانگیز دانست و اعلام کرد این حوادث دیگر تکرار نخواهند شد.

مدیر رسانه ‌ی باشگاه سپیدرود رشت همچنین ادامه داد: اعضای شورای تأمین استان امروز از استادیوم سردار جنگل رشت بازدید کردند تا شرایط امنیتی این ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار دهند.

Share