در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح شد؛

فتنه ۸۸، عزت ملت ایران در پیروزی جنگ ۳۳ روزه حزب‎الله علیه رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار داد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به عنوان امام جمعه موقت تهران توسط مقام معظم رهبری سبب ایجاد نشاط بین جوانان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار کرد: با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تحول خوبی در بین نمایندگان مقام معظم رهبری در استان های مختلف ایجاد شده است.
وی به تحولات خوب صورت گرفته با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در راس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طبق اذعان تمام نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان ها اشاره کرد و افزود: با توجه به تماس هایی که با ائمه جمعه در نقاط مختلف داریم، نشان می دهد تلاش حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری معطوف ایجاد ساماندهی جدید است.
امام جمعه رشت تصریح کرد: انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به عنوان امام جمعه موقت تهران توسط مقام معظم رهبری سبب ایجاد نشاط بین جوانان شده است.
آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ناراحتی مقام معظم رهبری از فتنه سال ۸۸، بیان کرد: فتنه سال ۸۸، عزت ملت ایران در پیروزی جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار داد.
وی همچنین وجود آرامش و دوری از التهاب در جامعه را سبب به سرانجام رسیدن امور در جامعه عنوان کرد و گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان فعال شده، طرح های این ستاد به طور منسجم اجرا می شود به طوری که مرکز خواستار دریافت این طرح ها برای اجرا در دیگر استان ها شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وجود پسماند یکی از معضلات بزرگ استان است، خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهوری به گیلان موضوع مذکور را بیان کردم.
آیت الله فلاحتی به ورود روزانه ۸۵۰ تن زباله به محل دفن پسماند سراوان رشت اشاره کرد و یادآور شد: شیرابه پسماند وارد رودخانه های شهر رشت می شود و آسیب های زیست محیطی به همراه دارد.
وی با تاکید بر ساماندهی زیربناهای تربیتی جامعه، اظهار کرد: برنامه هایی برای ساماندهی زیربناهای تربیتی در گیلان داریم و این برنامه ها از مهدکودک ها و پیش دبستانی ها باید انجام شود.

نماینده جدید مقام معظم رهبری در گیلان امیدمضاعف در بین مردم ایجاد کرده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز در دیدار مذکور گفت: خوشبختیم در یکی از بهترین ایام سال که میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) است، توفیق پیدا کردیم برای عرض خسته نباشید به نماینده عالی قدر مقام معظم رهبری در گیلان حاضر شویم.
حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، حضور خود در گیلان را برای تقدیر از تلاش مسئولان استان عنوان کرد و افزود: از مسئولان و متولیان به خاطر محبت ها و همت هایی که در پیشبرد مقاصد و اهداف انقلاب داشتند، قدردانی می کنیم.
وی با بیان اینکه خوشحالیم با حضور نماینده جدید رهبر عزیزمان شاهد تحولات خیلی خوبی در گیلان هستیم، تصریح کرد: حضور با نشاط، با طراوت و با صفای آیت الله فلاحتی و اجرای برنامه های خوبی که برای اجرا دارند، شاهد یک احساس خوب، امید مضاعف و طراوت در بین مردم هستیم و از این حیث از خدای متعال شاکریم.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امیدواریم با همت نماینده ولی فقیه در گیلان و دیگر مسئولان استان، گیلان بتواند روزهای بسیار بهتری را شاهد باشد و امیدی که در فضای عمومی ایجاد شده، به نقطه مطلوب برسد.

نیازمند همراهی ائمه جمعه در سال رونق تولید هستیم
استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور با تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: از حضور ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در گیلان قدرشناسی می کنیم.
ارسلان زارع همچنین با قدردانی از حضور شایسته آیت الله رسول فلاحتی در راس فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گیلان، بیان کرد: در سالی که تاکید رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید است، برای شکوفایی اقتصاد جامعه، استان و کشور نیازمند همکاری ائمه جمعه و تمام تریبون داران بخش های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

Share