در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر رشت مطرح شد:

عزل و نصب در حیطه کاری شورا نیست | انتقاد از شهردار رشت به معنای دشمنی نیست

رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه شهردار رشت بدون ایراد نیست، یادآور شد: در حیطه کاری شورا نیست که در عزل و نصب ها دخالت کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارنشبه برگزار شد.

رییس شورای شهر رشت در جلسه امروز با اشاره به اعتراضات اخیر پس از افزایش نرخ بنزین در کشور گفت: اعتراص حق طبیعی مردم است اما متاسفانه در این اعتراضات کسانی که از مردم نبودند خسارتهایی وارد کردند که دل هر ایرانی را به درد می آورد.

اسماعیل حاجی پور با تاکید بر اینکه اغتشاش را محکوم می کنیم، اظهار کرد: امیدواریم دولت بر قول خود بماند از افزایش قیمت ها به بهانه گرانی بنزین جلوگیری کند.

وی در مورد انتقادات صورت رفته از شهردار رشت گفت: دلخور شدن شهردار از انتقادات معنا ندارد، شهردار پیشانی ما اعضای شورا است.

رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه شهردار رشت بدون ایراد نیست، یادآور شد: در برخی از کارها مثل لندفیل سراوان از ایشان حمایت می کنم.

حاجی پور یادآور شد: گله مندی خانم شیرزاد در مورد عزل و نصب‌ها درست است. بنده اصلا در مورد این مسائل هیچ گونه اطلاعی ندارم و در حیطه کاری شورا نیست که در عزل و نصب ها دخالت کند.

وی افزود: از شهردار حتما توضیح می خواهم اما بنده تا کنون یک نفر را به شهردار معرفی نکردم چون می دانم با این کار کوچک می شوم.

حاجی پور افزود: انتقاد کردن و توضیح خواستن از وظایف و اختیارات شورا است.

انتقاد از شهردار رشت به معنای دشمنی نیست

در ادامه فاطمه شیرزاد عصو شورای شهر رشت به عزل و نصب‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: امیدوارم در این مورد شهردار پاسخ مناسبی داشته باشند.

وی افزود: البته با توجه به صحبتی که با شهردار در دو روز گذشته داشتم، می توانم بگویم که شهردار هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب ها نداشته است.

رضا رسولی دیگر عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه انتقاد از شهردار رشت به معنای دشمنی با ایشان نیست، اظهار کرد: اگر صحبتی و بحثی می شود به این معنی نیست که می خواهیم مسیر حرکت شهر را خارج کنیم بلکه می‌خواهیم کار به صورت درست و اصولی انجام شود.

وی افزود: روکش معابر ما سالهاست که در این شهر با انتقاد رو به رو بوده و مردم همیشه انتقاد داشته اند.

رسولی تصریح کرد: بسیاری از مواقع هزینه های زیادی برای آسفالت شده است اما چون کار به درستی و کارشناشی انجام نشده نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

این عضو شورا با بیان اینکه شورای پنجم برنامه ای به عنوان سند راهبردی بهبود کیفی آسفالت معابر در بهمن ۹۶ تهیه کرده است، افزود: امیدوارم این برنامه را در کارگروهی مورد بررسی قرار گیرد زیرا اگر نهضتی می‌خواهد اتفاق بیفتد، نهضت اسفالت در کیفیت است و این مطالبه به حق و اساسی مردم است.

Share