در مراسم معارفه شهردار کومله عنوان شد

شهرداری در ارائه خدمات شهری مردم را تفکیک نکند|فراز و نشیب‌های در شهرداری کومله وجود دارد

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه مردم باید از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند، گفت: شهرداری در ارائه خدمات شهری مردم را تفکیک نکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد لاهوتی ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید کومله که در سالن گردان حمزه اداره آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اینکه عزت و سربلندی این کشور مرهون خون شهدا است، اظهار کرد: همه مردم باید از خدمات شهرداری بهره‌مند شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری نباید مردم را در ارائه خدمات تفکیک کند، افزود: اعضای شورا نباید نظر و خواسته مردم را نادیده بگیرد بلکه در کوچک‌ترین حرکت نیز مردم باید نظر دهند.

نماینده لنگرود در مجلس در ادامه با بیان اینکه شورا باید از توانمندی مسئولان برای توسعه و آبادانی شهرها استفاده کند، تصریح کرد: بیمارستان کومله با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد تومانی در حال ساخت است و تلاش می شود این با توجه به این شرایط اقتصادی هر چه سریع‌تر این بیمارستان به بهره برداری برسد.

لزوم تعامل و هم‌افزایی برای توسعه شهری

فرماندار لنگرود نیز در ادامه این جلسه با تأکید به سابقه فرهنگی و پیشینه مردم شهر کومله شهرستان لنگرود، اظهار کرد: امیدواریم با هم‌افزایی و تعامل و همت و تلاش شهردار این شهر به جایگاه اصلی خود بازگردد.

سیروس شفقی با بیان اینکه شهروند، مدیریت شهر و حمایت‌های دولتی سه ضلع پیشرفت و آبادانی در هر شهری هستند، گفت: شهردار باید در راستای جلب اعتماد عمومی تلاش کنند.

وی شورا را حلقه اتصال مردم و دولت عنوان کرد و گفت: فراز و نشیب‌های در شهرداری کومله وجود دارد که باید با هم افزایی و تعامل برطرف و در راستای توسعه این شهر گام بردارند.

در این مراسم طی حکمی از سوی استاندار گیلان «منوچهر مهدی پور» به عنوان شهردار جدید کومله معرفی شد.

Share