فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد

شناسایی و دستگیری عناصر ضدانقلاب در گیلان | اعتراضات مردم به گرانی‌ها به حق است

فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کل کشور آرامش حاکم شده است، گفت: شبکه های نفوذ شناسایی شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: طبق فرمایشات امام و رهبری، بسیج حقیقتا یک افسانه و حافظ انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج، نعمتی است که به مردم کشور ما اعطا شده است، یادآور شد: وقتی این جملات را می‌شنویم متوجه می شویم که در انقلاب اسلامی با شکل گیری بسیج معجزه ای رخ دادخ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه می‎‌دهد، گفت: راز این ماندگاری بسیج است. بسیجیانی که در عرصه های مختلف در بخش دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی معجزه کرده اند.

عبدالله پور افزود: بسیجی بودن فقط به داشتن کارت بسیج نیست بلکه کسانی که فکر بسیجی دارد نیز به عنوان یک بسیجی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به حوادث چند روز گذشته پس از گرانی بنزین گفت: در استان گیلان با قدرت بسیج نگذاشتیم خون از دماغ کسی بیرون بیاید.

فرمانده سپاه قدس کیلان تصریح کرد: بسیج مولود انقلاب و ابتکار امام است که انقلاب را بیمه کرده است و تا زمانی که فرهنگ بسبجی داریم نمی‎گذاریم هیچ توطئه ای کشور و انقلاب را تهدید کند.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسبج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است، گفت: بسیج سی سال است که بی مزد و مواجب در هر حال کار است و امروز بیش از ۲۰ هزار بسیجی در حال گشت زدن در استان به صورت شبانه هستند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه ۹۰ برنامه در هفته بسیج در حال اجرا است، گفت: ۹۲ هزار بسیجی شهید در کشور داریم که در کل کشور یادواره این شهدا برگزار می شود و ۷ هزار شهیده در کشور و ۳۳ شهیده زن در استان داریم.

وی به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و با اشاره به برگزاری ۹۰ برنامه محوری و قریب به ۲۰۰۰ هزار برنامه در کل استان، گفت: میز خدمت، اعزام راهیان نور دانش آموزان دختر، افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای بسیج، تجلیل از خیرین بازاریان، نمایشگاه مشق مناجات شهدا، برگزاری رزمایش شکوه اقتدار با حضور بسیجیان، افتتاح ۵۶ واحد مسکن محرومین، افتتاح ۱۵ ساختمان پایگاه و حوزه مقاومت، اهدای ۱۲۰ جهزیه، تجلیل از ورزشکاران بسیجی و غیره از جمله برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به بیانات امام و رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امام فرمود اگر مسئولین از بسیج غافل شوند به عذاب الهی گرفتار می شوند و آقا می فرمایند انقلاب دارای دشمنانی است و باید همیشه در مقابل دشمنان آماده باشیم. حرکت عظیم بسیج که به فرمان امام انجام شد اختصاص به مردان نداشت بلکه زن و مرد در آن حضور دارند.

عبدالله پور با بیان اینکه خیلی ها مفهوم بسیج را درک نمی کنند، یادآور شد: علت این کار کوته بینی آن افراد درباره قدرت بسیج است. متاسفانه گمان می‎کنند که بسیج یک قدرت نظامی است و باید از عرصه کنار برود که این یک تبلیغ دشمن است. دولت و هر قوا هر کمکی که نیاز داشته باشند بسیج در کنار انها قرار دارد.

دشمنان خوابی شبیه عراق و لبنان را برای ما دیده بودند

به گزارش دیارمیرزا، فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در کل کشور آرامش حاکم شده است، گفت: شبکه های نفوذ شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: دشمنان خوابی شبیه عراق و لبنان را برای ما دیده بودند، هرچند اعتقاد داریم که اعتراضات مردم به گرانی‌ها به حق است و می‌شد که با تدبیر بهتری کار کرد.

عبدالله پور تصریح کرد: مردم ما بسیار هوشیار هستند، اینها را ترقه بازی می دانیم اما آسیب به اموال مردم خط قرمز است.

وی با بیان اینکه بسیج وسپاه هم مانند مردم دچار مشکل معیشت هستند، گفت: با افزایش قیمت بنزین نباید گرانی پیش بیاید و اعتراضات مردم را به گوش مسئولین می رسانیم.

سردار عبدالله پور در مورد قطعی اینترنت نیز اظهار کرد: ما متولی آن نیستیم اما با این کار در ۴۸ گذشته توانستیم عناصر ضد انقلاب را شناسایی کنیم و دستگیر کنیم و هر استانی که اوضاع آن ارام شود اینترنت وصل می شود.

گفتنی است تجمع مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر در رشت صبح فردا ساعت ۱۰ در رشت برگزار می‌شود.

Share