نماینده صومعه سرا در مجلس تأکید کرد:

در زمینه انعکاس خسارات سیل گیلانیان مظلوم واقع شده‌اند | برای تجهیز خانه‌های محرومین کمک شود

نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به سیل لرستان و توجه صدا و سیما و کشور به این استان و با بیان اینکه در این زمینه گیلانیان مظلوم واقع شده‌اند، گفت: استان گیلان در سیل اخیر شاهد کشته شدن چند از شهروندان خود بوده و در این سیل ۴۳ پل و راه‌های اصلی تخریب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید کاظم دلخوش در حاشیه آیین افتتاحیه همزمان ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان استان گیلان در روستای کلاشم پایین بخش تولمات شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه کشور ما در خط حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی قرار دارد، اظهار کرد: استاندار و تمامی ارگان‌ها باید منشاء خدمات‌دهی به محرومین باشند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار کمیته امداد در حال کمک و ساخت مسکن محرومین تا پایان سال است، افزود: انتظار می‌رود برای تجهیز خانه‌های محرومین به ویژه در خصوص نصب کابینت، خرید فرش و لوازم اولیه خانواده‌ها کمک شود.

وی با اشاره به سیل لرستان و توجه صدا و سیما و کشور به این استان و با بیان اینکه در این زمینه گیلانیان مظلوم واقع شده‌اند، گفت: استان گیلان در سیل اخیر شاهد کشته شدن چند از شهروندان خود بوده و در این سیل ۴۳ پل و راه‌های اصلی تخریب شدند.

دلخوش به مشکلات تالاب انزلی نیز اشاره و تصریح کرد: مرگ‌ تالاب انزلی نزدیک است و بیش از  ۲۱روستا شهرستان صومعه سرا در حاشیه این تالاب بوده و از آن ارتزاق می کنند باید برای احیای تالاب انزلی اقدامات ضروری انجام شود.

Share