فرماندار انزلی خبر داد:

خانه پدری شهید رضا پورزکی به مرکز بهداشت و درمان بندرانزلی وقف شد

اسماعیل حیدری آزاد گفت: با تلاش های صورت گرفته منزل پدری شهید رضا پورزکی که ساختمانی دو طبقه و دارای ۴۰۰ متر عرصه و ۱۱۰ متر اعیانی با کاربری تجاری و مسکونی است به مرکز بهداشت و در مان انزلی جهت ایجاد مرکز جامع سلامت به نام شهید پورزکی وقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار بندرانزلی ساحلی در مراسم وقف خانه پدری شهید رضا پورزکی به مرکز بهداشت و درمان بندرانزلی اظهار کرد: خانواده شهدا همواره در جامعه دارای جایگاهی والا و احترامی خاص از سوی مردم بوده و هستند.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: با تلاش های صورت گرفته منزل پدری شهید رضا پورزکی که ساختمانی دو طبقه و دارای ۴۰۰ متر عرصه و ۱۱۰ متر اعیانی با کاربری تجاری و مسکونی است به مرکز بهداشت و در مان انزلی جهت ایجاد مرکز جامع سلامت به نام شهید پورزکی وقف شد.

وی با بیان اینکه کلیه مراحل قانونی این سنت حسنه انجام شده است تاکید کرد: ملک موقوفه به ارزش ریالی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان بوده و در محله سیدآسیه بندرانزلی واقع است.

فرماندار انزلی ادامه داد: یقینا با تبدیل این منزل مسکونی به مرکز جامع سلامت موجبات خیر و برکات و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی دولت به این منطقه را در پی خواهد داشت و با استفاده مردم منطقه از این مرکز، نام این شهید بزرگوار با تابلویی که شبکه بهداشت و درمان به نام این شهید نصب می کند زنده و جاوید خواهد ماند.

Share