حسین احمدی: در تلاش هستیم ثبات شغلی را به نیروهای قراردادی بازگردانیم

حکم دیوان عدالت اداری برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری به نیروهای شرکتی

احمدی بیان داشت: این ۸۲۶ نفر نیروی قراردادی قسمت اعظمی از سرمایه انسانی شهرداری هستند و علاوه بر اینکه موظف به تعیین تکلیف شرایط آنها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین احمدی سرپرست سرمایه انسانی شهرداری‌ رشت پیرامون خبر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری به نیروهای شرکتی اظهار داشت: دستگاه های حاکمیتی، شورای اسلامی، شهرداری به شدت پیگیر این موضوع هستند و با تلاش های وافر مسئول حقوقی شهرداری رشت از طریق کانون وکلای استان گیلان با در اختیار گرفتن وکیل های مجرب و کاردان با ارائه لایحه دفاعی به دیوان عدالت اداری بصورت قانونی از حق واقعی این نیروهای ساعی دفاع خواهد شد.

احمدی افزود: از سوی شهردار محترم، دکتر ناصر حاج محمدی به جهت اهمیت موضوع مراتب طی نامه ای به اطلاع دکتر جمالی نژاد معاونت محترم وزیر کشور و مسئول سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مسئولین ذیربط استان رسیده و از عواقب آن مطلع گردیده اند. خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همه مسئولین استان هم پای کار هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدی در ادامه بیان داشت: این ۸۲۶ نفر نیروی قراردادی قسمت اعظمی از سرمایه انسانی شهرداری هستند و علاوه بر اینکه موظف به تعیین تکلیف شرایط آنها هستیم، در تلاشیم که حتی استخدام به صورت مستخدم موقت را هم برای آنها فراهم آوریم تا آرامش را به این نیروها و خانواده هایشان بازگردانیم.

سرپرست سرمایه انسانی شهرداری‌ رشت اذعان داشت: به عنوان نماینده تام الاختیار شهرداری در تلاش هستم تا بتوانم با پیگیری ها و بررسی های لازم ثبات شغلی که حق مسلم هر شاغل است به این افراد باز گردانیم و از این تبدیل وضعیت ناثواب آنها به شرکتی جلوگیری نماییم.

احمدی خاطر نشان کرد: شهرداری رشت رسیدگی و اهتمام به این مسئله را از وظایف ذاتی خود می داند، چرا که اکنون تقریبا همه این نیروها آموزش دیده و از کارشناسان مجرب و توانمند مجموعه هستند و شهرداری امروز بر خود فرض واجب می داند که با تمام قدرت تا حصول نتیجه از آنها حمایت نماید.

Share