دیارمیرزا گزارش می‌دهد

جدیدترین موج انتصابات فرمانداران گیلان | معاونت سیاسی فرمانداری‌ها به جوانان می‌رسد

در فاصله ۴ ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو شهرستان که هم اکنون با سرپرست اداره می شوند، فرمانداران خود را خواهند شناخت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در فاصله ۴ ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، به زودی در حوزه فرمانداران و معاونین فرمانداری‌های شهرستان های گیلان شاهد تغییراتی خواهیم بود.

یک منبع آگاه در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به تغییرات پیش رو یادآور شد: با توجه به بازنشسته شدن محمدجواد عامر فرماندار ماسال، وحید پورحضرت معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری بندرانزلی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان تعرفه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حسن صفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی گزینه اصلی فرمانداری شهرستان شفت است، تصریح کرد: انتخاب محمدرضا محسنی فرماندار کنونی شهرستان شفت نیز به عنوان فرماندار جدید شهرستان فومن به مرحله نهایی خود رسیده است.

این منبع آگاه از انتصاب قریب به یقین فریبرز سعیدی کیا بخشدار مرکزی رشت به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت خبر داد و گفت: سارنگ حسن پور بخشدار خشکبیجار نیز گزینه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی است. همچنین بهرام علیزاده کارشناس پدافند غیرعامل به عنوان بخشدار جدید خشکبیجار منصوب خواهد شد.

وی احتمال تغییر در راس فرمانداری آستانه اشرفیه را نیز دور از واقعیت ندانست و تصریح کرد: رحیم حیدری فرماندار کنونی این شهرستان گزینه اصلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان است و حمید رضایی سرپرست فعلی فرمانداری فومن با توجه به سوابق کاری یکی از گزینه های تصدی این سمت خواهد بود، هرچند که پیشنهاداتی مبنی بر استفاده از ظرفیت او در سایر مسئولیتهای ستادی وجود دارد.

Share