دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال گیلان در گفتگو با دیارمیرزا؛

تکذیب شایعه لغو انتخابات هیات فوتبال گیلان | تا این لحظه ابلاغی دریافت نشده است

فرزاد سیری ضمن رد شایعات مبنی بر لغو انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان گیلان، اظهار کرد: تا این لحظه ابلاغی از طرف فدراسیون فوتبال و یا اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مبنی بر لغو انتخابات به بنده نشده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، درحالی که برخی رسانه‌ها  از احتمال لغو انتخابات هیئت فوتبال گیلان آنهم تنها کمتر از ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع خبر داده اند، این خبر تکذیب شد.

فرزاد سیری، دبیر مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان گیلان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار دیارمیرزا، ضمن رد شایعات مبنی بر لغو انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان گیلان، اظهار کرد: تا این لحظه ابلاغی از طرف فدراسیون فوتبال و یا اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مبنی بر لغو انتخابات به بنده نشده است.

گفتنی است آنگونه که در فضای رسانه‌ای بیان شده، روز گذشته سازمان بازرسی نامه‌ای به ورزش و جوانان زده و در آن برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان با سرپرستی فردی که خود کاندیداست، غیرقانونی است. همچنین به موضوع بازنشستگی الماسخاله و تغییر اعضای مجمع در آستانه برگزاری انتخابات نیز اشاره شده و از وزارت ورزش و جوانان خواسته شده که انتخابات را لغو کند.

به گزارش دیارمیرزا، قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، افشین ناظمی و سید امیر فرحسینی، ۴ کاندیدای اصلی این انتخابات هستند که باید با رأی ۳۸ عضو مجمع به عنوان رییس هیأت فوتبال استان گیلان برای یک دوره چهارساله انتخاب شوند.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان قرار است روز دوشنبه مورخ ۹۸/۸/۱۳ راس ساعت ۱۲:۱۵ در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، برگزار شود.

Share