امام‌ جمعه رودبار تأکید کرد:

تمام گرفتاری‌ها و مشکلات برای رودبار است | حریم‌ها تابوی سرمایه‌گذاری در رودبار شده است

سیدمحمدی با تأکید بر برداشته شدن حریم‌ها و هموار کردن راه سرمایه‌گذاری تصریح کرد: حریم‌ها تابوی سرمایه‌گذاری در رودبار شده و از مسؤولین کشوری و استانی انتظار داریم برای توسعه و پیشرفت شهرستان حریم‌ها را بشکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن  سیدمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی این شهر با اشاره به اقدام  ارزشمند اطلاعات سپاه در دستگیری مدیر رسانه معاند آمدنیوز اظهار کرد: امثال آمدنیوزها با حمایت‌های دشمنان خارجی و خائنین داخلی جنگ نرمی را علیه نظام  اسلامی به راه انداختند و درصدد ضربه زدن به نظام  اسلامی  بودند.

وی با تأکید بر برخورد با رابطین و عاملین داخلی آمدنیوز افزود: برخورد جدی و قاطعانه با دست‌اندرکاران رسانه معاند مطالبه مردم است.

امام‌جمعه رودبار با اشاره گرامیداشت دهه وقف بیان  کرد: نسبت به تقویت و نهادینه کردن  وقف همه  مسئولیم و باید تلاش وقف‌ها را به‌روزرسانی کنیم.

سیدمحمدی با بیان اینکه در باب تبلیغ دین هم وقف صورت گیرد، گفت: متمولین و افرادی که توانمندی‌های مالی دارند نسبت به وقف مسؤولیت بیشتری دارند و باید به آن جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز بیمه سلامت افزود: بیمه یکی از دغدغه اصلی مردم است و متولیان امر نسبت به رفع این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به عدم رغبت سرمایه‌گذاری در شهرستان رودبار بیان کرد: برخی حریم‌ها مانع حضور و مشارکت افراد در سرمایه‌گذاری در شهرستان رودبار می‌شود.

سیدمحمدی با تأکید بر برداشته شدن حریم‌ها و هموار کردن راه سرمایه‌گذاری تصریح کرد: حریم‌ها تابوی سرمایه‌گذاری در رودبار شده و از مسؤولین کشوری و استانی انتظار داریم برای توسعه و پیشرفت شهرستان حریم‌ها را بشکنند.

وی با اشاره به قرارگیری رودبار در ورودی استان گیلان افزود: تمام گرفتاری‌ها و مشکلات برای رودبار است و دیگر شهرستان‌ها روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند.

سیدمحمدی با تأکید بر تفکر پیش از سخن گفتن گفت: کنترل در بیان و کلام بهترین عمل مؤمن است. انسان مؤمن باید در هر حرف زدن قدرت کنترل داشته باشد و هر حرفی را به زبان نیاورد.

وی با بیان اینکه نسبت به بیان و کلام خود مسؤولیم، افزود: افرادی که هر حرف و تهمتی را بدون هیچ پشتوانه و سند و مدرکی در جامعه می‌زنند هیچ‌وقت به خاطر حرف‌های خود بازخواست نمی‌شوند و این مهم یک آسیب بزرگ است.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، گفت: فضای مجازی  کشور به جولانگاه اهداف و اندیشه‌های دشمن تبدیل‌شده و توسط دشمنان  اداره می‌شود.

Share