افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

مردم ولایت‌فقیه و کشورشان را دوست دارند | دولت قبل از افزایش قیمت بنزین می‌توانست با مردم سخن بگوید

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: مردم با فاصله گرفتن از صف آشوبگران و اخلالگران ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری حضور مردم در راهپیمایی‌های خودجوش جهت محکوم کردن اغتشاشات اخیر را در حقیقت تبلور عینی تبعیت از ولایت‌فقیه خواند و اظهار داشت: مردم با فاصله گرفتن از آشوبگران ولایتمداری خود را به اثبات رسانده و دشمن را به عقب راندند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند صف مردم از صف اخلالگران جدا است اشاره کرد و بیان داشت: در اتفاقات چند روزه اخیر که دشمنان اسلام و نظام از فرصت پیش آمده برای ضربه زدن به کشور استفاده کردند مقام معظم رهبری با سخنان خودشان راه و مسیر درست را به مردم نشان دادند.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که مسئولیت مردم و به ویژه مسئولان برای بازگشت آرامش به کشور چیست، عنوان کرد: گوش سپردن به حرف‌ها و سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان مسئولیت همه ما است زیرا اگر همه تحت لوای یک صدا که آن هم صدای ولی امر مسلمین است حرکت کنند تمام مشکلات حل می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس مشخص شدن وظیفه و تکلیف تمام دستگاه‌ها و اشراف داشتن آنان به مسئولیت‌های خود جهت اجرای درست طرح اصلاح قیمت بنزین را ضروری دانست و تصریح کرد: از اینکه در عنوان این طرح و نحوه اجرای آن بی‌تدبیری شد هیچ شکی نیست اما در حال حاضر همه باید برای منافع کشور به هم کمک کنند.

وی صحبت کردن شفاف مسئولان با مردم را قبل از اجرای این طرح لازم و ضروری خواند و اظهار داشت: ما چیزی نداریم که بخواهیم از ملت شریف ایران اسلامی پنهان کنیم زیرا این ملت بزرگوار که این چنین همواره در صحنه هستند در تمام عمر چهل ساله انقلاب اسلامی از آرمان‌های کشور و اصل ولایت‌فقیه تبعیت کرده‌اند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مردم ولایت‌فقیه و کشورشان را دوست دارند و برای دفاع از آن آماده هستند، خاطرنشان کرد: دولت قبل از افزایش قیمت بنزین می‌توانست با مردم سخن بگوید و با بیان مشکلات و چالش‌های اقتصادی موجود زمینه را برای همراهی کردن آنان برای اجرای این طرح فراهم می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر پس از اجرای طرح افزایش و سهمیه‌بندی کردن بنزین وظیفه دولتمردان دو چندان شده است، اظهار داشت: نظارت کافی و مستمر از سطح بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی و دیگر اقلام مورد نیاز مردم در بخش‌های مختلف امری است که انتظار داریم دولت در انجام آن با جدیت هر چه تمام‌تر گام بردارد.

Share