با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی شهردار رشت

تغییرات جدید در شهرداری رشت؛ سرپرست سازمان سیما، منظر و فضاى سبز شهرداری منصوب شد

طی حکمی از سوی ناصر حاج محمدی شهردار رشت زینب فلک دوست به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضاى سبز شهرداری رشت منصوب و جایگزین سجاد محجوب در این سمت شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی ناصر حاج محمدی شهردار رشت زینب فلک دوست به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضاى سبز شهرداری رشت منصوب و جایگزین سجاد محجوب در این سمت شد.

در سابقه کاری این فرزند شهید، مشاور امور بانوان شهردار و مسئول پیگیرى امورات ادارى شهردارى رشت، معاونت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، ریاست کارگزینی شهرداری رشت، معاونت اجرایی سازمان میادین میوه و تره بار و مشاغل شهری، مسئول پیگیری‌های ویژه حوزه شهردار و امور ایثارگران شهرداری رشت و چندین مسئولیت دیگر به چشم می خورد.

شهردار رشت در احکام دیگری نینا پنجه‎اى را به عنوان مدیر نظارت بر ساخت و سازهاى شهرداری رشت منصوب و جایگزین هانى عسگرى در این سمت کرد. در سابقه کاری پنجه ای معاونت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت و مدیر روابط عمومی منطقه یک شهرداری دیده می شود.

همچنین نرجس شیخ شعبانى به عنوان مشاور بانوان شهردارى رشت جایگزین کبری مرادى در این سمت شد.

گفتنی است در پایان جمشید جهانى به عنوان مسئول پیگیرى امورات ادارى شهردارى رشت در مجلس شوراى اسلامى، وزارت کشور و سازمان دهیارى‌ها و شهردارى‌ها منصوب شد.

Share