سردار باقرزاده در رشت:

به دنبال خاطرات عجیب از شهدا نباشیم|برخی سیاست‌مداران از درک ولایت‌فقیه بازمانده‌اند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سیره شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا گفت: ما در بررسی سیره شهدا نباید به دنبال خاطرات عجیب از آن‌ها باشیم بلکه باید وجه تدینی زندگی شهدا را واکاوی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمد باقرزاده عصر امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در رشت اظهار داشت: جمله به جمله بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند بررسی و تفکر است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نتیجه تجارب علمی و عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: یکی از خصوصیات ولی‌فقیه این است که جامعه اسلامی را از گرداب‌ها و مشکلات عبور می‌دهد.

سردار باقرزاده با اعلام اینکه امروز آمریکایی‌ها اعتراف کردند که ولایت‌فقیه عامل موفقیت جمهوری اسلامی است تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی سیاست‌مداران ما در درک ولایت‌فقیه بازمانده‌اند.

وی با اشاره به نزدیک ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید در انتخاب افراد هوشیار باشند زیرا انتخاب سیاست‌مدارانی که نمی‌توانند ارزش‌های انقلاب و ولایت‌فقیه را درک کنند سبب بروز مشکل در گام دوم حیات انقلاب اسلامی می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سیره شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا گفت: ما در بررسی سیره شهدا نباید به دنبال خاطرات عجیب از آن‌ها باشیم بلکه باید وجه تدینی زندگی شهدا را واکاوی کنیم.

سردار باقرزاده با تاکید بر اینکه در یادواره‌ها باید مردم را به موضوعاتی توجه داد که جزء دغدغه‌های شهدا بوده است ابراز داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، آن چیزی که می‌تواند در جامعه شوق و حرارت ایجاد کند، یاد و خاطره شهدا است.

وی حضور در عرصه‌های مهم را یکی از خصوصیات شخصیتی شهید سیرت‌نیا دانست و خاطرنشان کرد: این شهید والامقام با داشتن بصیرت وظیفه خود را می‌شناخت و سپس با شجاعت به وظیفه خود عمل می‌کرد و همچنین با استقامت از آن دفاع می‌کرد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ارتباط خدا را یکی از عوامل ایستادگی در مسیر حق دانست و افزود: انجام واجبات و مستحبات یکی از ویژگی‌های این شهید مدافع حرم بود.

سردار باقرزاده با اشاره به علاقه شهید سیرت‌نیا به مطالعه و ورزش اظهار داشت: بصیرت‌افزایی، مشاوره دادن و روشنگری از جمله ویژگی‌های زندگی اجتماعی این شهید والامقام بود.

وی باز کردن گره از زندگی مردم را از جمله ویژگی‌های زندگی اجتماعی شهید سیرت‌نیا دانست و تصریح کرد: اگر به زندگی شهدا خوب نگاه کنیم می‌بینیم که آن‌ها گام دوم انقلاب را پیش‌تر از ما برداشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه شهدای مدافع حرم الگوهای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب هستند عنوان داشت: ایستادگی این شهدا سبب اقتدار امروز جمهوری اسلامی در جهان است.

سردار باقرزاده با بیان اینکه برخی افراد حقیر امروز به دنبال تضعیف روحیه و امید ملت ایران هستند ،اظهار داشت: ملت ایران و به ویژه جوانان باید نسبت به این اقدامات هوشیار باشند.

Share