امام‌ جمعه لنگرود: کشور از سوءمدیریت رنج می‌برد

اگر رهبری با افزایش نرخ بنزین مخالفت می‌کرد دومینوی بدعت در کشور راه‌اندازی می‌شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد سلیمانی، امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه کشور از سوءمدیریت رنج می‌برد، گفت: فرمایشات رهبری چراغ مه شکن فتنه در روزهای غبارآلود آشوب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد سلیمانی در اجتماع مردمی لنگرود در میدان انقلاب اسلامی این شهر با بیان اینکه مردم گیلان و لنگرود همان مردم ۸ دی هستند که زودتر از دیگر استان‌ها به جنگ با فتنه رفتند، اظهار کرد: مردم با تفکر بسیجی باوجود همه مشکلات در پشتیبانی از ولی‌فقیه و انقلاب اسلامی به میدان آمده و باوجود مطالبه به‌حقشان، صف خود را با اشرار جدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبری چراغ مه شکن فتنه در روزهای غبارآلود آشوب است، گفت: دشمن با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده برای به بیراهه کشیدن مطالبات مردم نقشه کشیدند و به اموال عمومی دست‌درازی کرده و آرامش و امنیت مردم را بر هم زدند که در بین مردم انقلاب خودشان را مخفی کرده بودند.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه اگر دست اغتشاش‌گران به مردم هم برسد رحم نمی‌کنند، تصریح کرد: در چند روز اخیر شاهد به شهادت رسیدن تعدادی از بسیجیان و نیروهای نظامی و مردمی بودیم که در حال رفتن به خانه خود بودند ولی برخی با برنامه سازمان‌یافته و حرکت داعشی به جان مردم افتادند.

سلیمانی با بیان اینکه رهبری زودتر از همه فتنه اخیر را تشخیص داد و با روش داهیانه و عقلانیت در یک سخنرانی چشم فتنه را کور کرد، افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب بن‌بست شکن بوده و چشم فتنه را به‌موقع کور کرد و مردم نیز متوجه هشدار رهبری شدند و نگذاشتند مطالبات معیشتی، امنیت کشور را به خطر بیندازد.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی امروز مردم از مسؤولین این است که از افزایش قیمت کالاها مراقبت کنند، گفت: مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم به‌حق است ولی این کشور قانون و بزرگ‌تر دارد و درزمانی که دشمن مترصد ضربه زدن به انقلاب است باید بیشتر هوشیار باشیم.

امام‌جمعه لنگرود با اذعان به اینکه ما نسبت به آرمان‌های انقلاب تعصب‌داریم، افزود: مردم نسبت به افزایش نرخ سوخت گلایه و مشکل‌دارند ولی باید ساختار کشور حفظ شود چراکه ساختار فعلی از طریق آرا مردم ایجادشده است.

سلیمانی با بیان اینکه همه ارکان انقلاب اسلامی مستقیم یا غیرمستقیم توسط آرا مردم انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: اگر دولت یا مجلسی بدعمل کرد نباید ساختار ازهم‌پاشیده شود و مطالبات باید در سر جای خود و از طریق مراجع قانونی بررسی و پیگیری شود و با آشوب بر مشکلات کشور افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور از سوءمدیریت رنج می‌برد، گفت: اگر رهبری با طرح سران قوا مخالفت می‌کرد در بین آنان اختلافاتی ایجادشده و حاکمیت دوگانه‌ای در کشور ایجاد می‌شد که رسانه‌های بیگانه این اختلاف را گسترده کرده و آتش فتنه را بیشتر می‌کرد.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه اگر رهبری با افزایش نرخ بنزین مخالفت می‌کرد دومینوی بدعت در کشور راه‌اندازی می‌شد، تصریح کرد: در این شرایط اگر هر دولت طرحی را تصویب می‌کرد و یا مردمی نسبت به دولت و مجلس معرض بودند به خیابان‌ها آمده و از رهبری تقاضای رد مصوبه‌ها را داشتند که البته تقاضای بی‌جایی است.

سلیمانی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر عجله داشت و می‌خواست طی دو سه روز کار انقلاب را یکسره کند، افزود: دشمن در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانسته بود در عراق و سوریه نفوذ کرده و کشور را به دست بگیرد و فکر می‌کرد در ایران هم می‌تواند ولی سخنرانی ۶ دقیقه‌ای رهبری و حمایت از سران نظام مردم را متوجه و هوشیار از فتنه‌ها کرد.

عکس: ابوالفضل شکری

Share