ادامه بلاتکلیفی در هیات فوتبال استان

انتخابات هیات فوتبال گیلان بار دیگر به تعویق افتاد

دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان در گفتگویی کوتاه با دیارمیرزا اعلام کرد: مجمع مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان که قرار بود فردا (۳۰ آبان) برای انتخاب رئیس هیأت فوتبال گیلان برگزار شود، لغو شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزاد سیری، دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان در گفتگویی کوتاه با دیارمیرزا اعلام کرد: مجمع مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان که قرار بود فردا (۳۰ آبان) برای انتخاب رئیس هیأت فوتبال گیلان برگزار شود، لغو شد.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان فعلا مشخص نیست و در آینده اعلام خواهد شد.

سیری همچینین در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه علت لغو جلسه اظهار کرد: حدود نیم ساعت قبل (زمان تنظیم خبر ۱۷:۲۶) از فدراسیون فوتبال با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند و دلیل آن را نیز اعلام نکردند.

دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان ادامه داد: فدراسیون فوتبال تنها اعلام کرد در آینده نزدیک این انتخابات برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از این یکبار این انتخابات از روز یکشنبه ۱۲ آبان به روز دوشنبه ۱۳ آبان موکول شده بود اما جلسه ۱۳ آبان نیز به دلیل برگزاری راهپیمایی لغو شد و به پنجشنبه(۳۰ آبان) موکول شد که این انتخابات نیز لغو و در زمان نامعلوم دیگری برگزار خواهد شد.

Share