هواشناسی گیلان اعلام کرد:

استقرار سامانه بارشی جدید در گیلان از عصر چهارشنبه

مازیار غلامی، سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: براساس نقشه های هواشناسی از عصر فردا سامانه بارشی در گیلان مستقر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: براساس نقشه های هواشناسی از عصر فردا سامانه بارشی در گیلان مستقر می شود.

مازیار غلامی افزود: از عصر فردا با توجه به نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار بعضی نقاط بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بر همین اساس؛  آسمان استان برای روز چهارشنبه کمی تا نیمه ابری، طی عصر و شب افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعدو برق را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: همین شرایط برای روز پنجشنبه نیز مورد انتظار است؛ ضمن اینکه بارندگی شدید در بعضی نقاط برای چهارشنبه شب و صبح پنجشنبه پیش بینی می شود.

غلامی به بیشینه و کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دما مربوط به استارا با ۲۲ درجه سلسیوس و کمینه دما مربوط به جیرنده با هشت درجه سلسیوس بوده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان همچنین با اشاره به  بیشینه و کمینه دما برای شهر رشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز به ترتیب ۱۷ و ۱۰ درجه سلسیوس ثبت شده است.

Share