رئیس شورای شهر رشت:

از یک جایی باید در برابر زیاده خواهی‌ها مقاومت کنیم|متاسفم برای کسانی که ساز مخالف می‌زنند

حاجی پور با اشاره به اینکه همواره در تلاش است تا حق و حقوق شهر و شهروندان حفظ شود، افزود: من متاسفم. من متاسف هستم برای کسانی که ساز مخالف می زنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، اسماعیل حاجی پور در نشست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت گفت: آلان شهرداری دارد با دست خالی همه کارهایش را دنبال می کند و دستگاه های دیگر به جای آنکه باری از روی دوش آن بردارند دائماً دارند به ما فشار وارد می کنند و برای ما به صورت ناروا هزینه می تراشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: من معتقدم چیزی که به ما ربط ندارد ما هم نباید آنجا هزینه کنیم اما مشارکت در کارهای عام المنفعه اشکالی ندارد. اگر کمکها به طور فردی و شخصی است، نظر من این است که شورا و شهرداری نباید وارد عمل شود بالاخره از یک جا باید شروع کنیم به مقاومت.

او با اشاره به اینکه آلان شهرداری حقوق پرسنل خود را ندارد بدهد و برای پروژه های عمرانی پول ندارد، تاکید کرد: شهرداری مظلوم است و با دست خالی دارد کار می کند ما آمدیم برای جبران این مسئله روی سرمایه گذاری فکر کردیم و با قرارگاه خاتم الانبیا وارد گفت وگو شدیم.

وی ادامه داد: قرار است فردا در دفتر آقای شهردار با آنها در باره نهایی کردن پروژه هایی همچون  ساماندهی رودخانه های رشت، زیرگذر شهرداری، پروژه ژ۵ و… صحبت کنیم.

حاجی پور با اشاره به اینکه همواره در تلاش است تا حق و حقوق شهر و شهروندان حفظ شود، افزود: من متاسفم. من متاسف هستم برای کسانی که ساز مخالف می زنند. گاهی اوقات حالم بد می شود از اینکه به شورا می آیم. اگر ما دنبال این هستیم که مشکلات مردم حل شود این همه اختلاف برای چیست؟

وی با تاکید بر اینکه فردی خواسته که استعفا کند، افزود: من با رای اعضای شورا این سمت را پذیرفتم و هدفم خدمت به مردم و شهر خودم است، کاری به این حواشی ندارم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: بیاییم برای رضای خدا و منافع مردم دست از این اختلافات برداریم.
Share