داداشی: طرفین ۲ هفته زمان دارند تا در این زمینه توافق کنند

اختلافات طرح گردشگری پارک جنگلی گسیوم در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس گفت: اختلافات مربوط به طرح گردشگری پارک جنگلی گیسوم بررسی شد و طرفین ۲ هفته زمان دارند تا در این زمینه توافق کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، ولی داداشی در تشریح نشست کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرونده‌ای که مربوط به پارک جنگلی گسیوم تالش بود، با حضور ناصری معاون اداری مالی وزیر کشور، استاندار گیلان، فرماندار و شهردار شهر تالش در جلسه امروز کمیسیون اصل نود بررسی شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این پرونده مربوط به اختلاف بین شرکتی که برنده مزایده طرح گردشگری گیسوم است زیرا با فرمانداری و شهرداری تالش دچار اختلافاتی شده است و در این جهت جلسه ای را برگزار کردیم تا اختلافات رفع شود.

وی افزود: مقرر شد تا طی ۲ هفته آینده، تفاهمی بین استاندار گیلان، فرمانداری و شهرداری تالش با آن شرکتی که برنده مزایده شده، انجام شود و نهایتا این پرونده مختومه گردد.

داداشی گفت: از ۲ سال پیش این پرونده در کمیسیون مطرح شده و پس از کش و قوس های فراوان و شاکی و متشاکیان تفاهم کردند تا به توافق برسند و راه حل جدیدی را پیگیری کنند، با توجه به مباحثی که انجام شد، امکان توافق بین طرفین وجود دارد.

Share