فرماندار لنگرود خبر داد:

اختصاص ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های لنگرود

فرماندار لنگرود از اختصاص ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۲۲۶ پروژه شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ درصد اعتبارات، مبادله موافقت نامه انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سومین کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست شفقی، فرماندار لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سیروس شفقی، جلسه کمیته برنامه ریزی را یکی از مهم ترین جلسات اداری شهرستان در خصوص توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان دانست و گفت: تبیین و تحلیل سیاست های کلی شهرستان از مهم ترین وظایف این کمیته است.

فرماندار شهرستان لنگرود از اختصاص ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۲۲۶ پروژه شهرستان خبر داد و اذعان کرد: این میزان اعتبار در قالب اعتبار استانی، سه درصد نفت و گاز و جزء ۱۴ است که تاکنون ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به دستگاه های شهرستان ابلاغ شده است.

شفقی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد اعتبارات، مبادله موافقت نامه انجام شده است، تصریح کرد: ۲۰۳ پروژه تایید و مبادله موافقت نامه انجام شده و بیست درصد باقیمانده نیز باید با جدیت دستگاهها تا یک هفته که عمدتا مربوط به جز ۱۴ است، رفع مغایرت شود.

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با جدیت پیگیر جذب اعتبارات طرح‌های مصوب کمیته برنامه‌ریزی باشند، گفت: کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرستان به زودی در فرمانداری تشکیل می شود تا با تصمیمات درست، برنامه ریزی اصولی شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم.

Share