معاون استاندار گیلان خبر داد:

اختصاص سهمیه بنزین برای خودروهای منطقه آزاد انزلی+ جزئیات

علی اوسط اکبری‌مقدم، معاون استاندار گیلان اعلام کرد: صاحبان خودروهای منطقه آزاد انزلی برای دریافت کارت سوخت و سهمیه بنزین باید در سامانه ناجا نام نویسی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در حاشیه نشست مشترک با رئیس پلیس راهور و مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی گیلان با اشاره به اجرای طرح تعویض پلاک و ثبت اطلاعات خودروهای منطقه آزاد انزلی در سامانه ناجا از چندین ماه قبل گفت: تاکنون اطلاعات حدود ۸ هزار خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی در این سامانه ثبت و برای ۵ هزار خودرو کارت سوخت صادر شد وصاحبان ۳ هزار خودروی دیگر در انتظار دریافت این کارت هستند.

علی اوسط اکبری‌مقدم با بیان اینکه اطلاعات ۷ هزار خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی در سامانه ناجا ثبت نشده است، افزود: صاحبان این خودروها برای دریافت کارت سوخت و سهمیه بنزین باید در سامانه ناجا نام نویسی کنند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود روند ثبت اطلاعات حدود ۷ هزار خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی یک تا ۲ ماه طول بکشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در ادامه به مشکلات صاحبان ۲۸ تاکسی با پلاک منطقه آزاد انزلی، گفت: صاحبان ۱۲ دستگاه خودرو برای ثبت اطلاعات در سامانه ناجا و تعویض پلاک اقدام کردند و کارت سوخت گرفتند.

اوسط اکبری‌مقدم با بیان اینکه خودروهای شخصی منطقه آزاد انزلی با تاکسی با پلاک این منطقه از نظر سهمیه بنزین یکسان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای حل مشکل صاحبان این تاکسی ها مکاتباتی با وزارت کشور انجام شد که بزودی تعیین تکلیف خواهد شد.

Share