پس از تحمل دوره ای بیماری و بستری در بیمارستان

ابراهیم آبادی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

ابراهیم آبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمانم که از مدتیپیش به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود بر اثر بیماری درگذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابراهیم آبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.
او سریال‌های زیادی برای تلویزیون بازی کرده،‌کارهای خوبی در سینما از او به نمایش درآمده و بارها روی صحنه تئاتر هنرنمایی کرد اما همواره خودش و خانواده‌اش به این نکته انتقاد داشتند چرا آن‌طور که باید و شاید خبری از او نمی‌گیرند. بارها به این نکته گلایه می‌کرد که چرا مسئولان پیشکسوتان فرهنگ و هنرشان را فراموش می‌کنند و حالا او رفت؛ بعد از دوره‌ای تحمل بیماری و کما و بیهوشی با صحنه هنرمندی در تئاتر، سینما و تلویزیون برای همیشه خداحافظی کرد.

مسئول بیمارستان آراد در بخش CCU گفت: وی ساعت ۱۶:۱۵ در بیمارستان آراد بر اثر ریوی و مشکلات تنفسی درگذشت.

او چند صباحی در حالت بیهوشی و کما به سر برد و حال وخیمی داشت.

آخرین سریالی که برای تلویزیون بازی کرد «پادری» محمدحسین لطیفی است اما بارها بازی درخشان «ابراهیم آبادی» در سریال «مختارنامه» و «آپارتمان شماره ۱۳» دیده می‌شود. بسیار بازیگر مردمی و هنرمند قابل احترامی است؛ ۶۳ فعالیت هنری در تئاتر، تلویزیون و سینما که ۱۲۸ سریال و تله‌فیلم و ۵۴ فیلم سینمایی و کارهای متعدد نمایشی در کارنامه “ابراهیم‌آبادی” وجود دارد.

ابراهیم آبادی متولد سال ۱۳۱۳ بود. او ابتدا در رشته هنر زیر نظر اساتیدی همچون علی اصغر گرمسیری به تحصیل پرداخت و بعد به شهر پراگ رفت و مدرک تحصیلی کارگردانی تئاتر را گرفت.

Share