اهالی منطقه با آدم‌ربایان درگیر شدند

آدم‌ربایی نافرجام نوجوان ۱۳ ساله‌ در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از وقوع آدم ربایی نافرجام و دستگیری آدم ربایان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از وقوع آدم ربایی نافرجام و دستگیری آدم ربایان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربایی در صومعه‌سرا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که اهالی آن منطقه با ۲ تن از آدم ربایانی که در حال ربودن نوجوان ۱۳ ساله‌ای بودند درگیر شده‌اند ادامه داد: اهالی منطقه نوجوان ۱۳ ساله را از دست آدم ربایان فراری داده ولی آدم ربایان که بر ربودن نوجوان اصرار داشتند با حضور به موقع پلیس و همکاری مردم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این نوجوان ۱۳ساله ترک موتورسیکلت پدرش نشسته بود و از مدرسه به سمت منزل بر می‌گشت اظهار داشت: آدم ربایان به منظور انتقام جویی در پی اختلافات مالی با پدربزرگ این نوجوان ۱۳ ساله، قصد این آدم‌ربایی را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با تاکید به اینکه متهمان ۲۶ و ۴۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share