دیارمیرزا گزارش می‌دهد

انتصابات جدید در راه است | آخرین اخبار از تغییرات در استانداری گیلان و فرمانداری‌ها

آخرین اخبار حاکی از این است که در ساعات آینده شاهد صدور احکام انتصاب جدیدی در گیلان خواهیم بود و تغییراتی در بخش مدیران ستادی و فرمانداری‌ها به وقوع خواهد پیوست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین اخبار حاکی از این است که در ساعات آینده شاهد صدور احکام انتصاب جدیدی در گیلان خواهیم بود.

بر اساس این گزارش یونس محمودی فرماندار کنونی شهرستان املش به عنوان فرماندار آستانه اشرفیه منصوب می شود.

محمد رنجبر نیاول که در سابقه خود سرپرستی فرمانداری لنگرود را در کارنامه دارد به عنوان فرماندار املش جایگزین محمودی خواهد شد.

از سوی دیگر سارنگ حسن پور بخشدار کنونی خشکبیجار نیز به عنوان معاون اداره کل امنیتی استانداری گیلان منصوب می شود.

از غرب گیلان نیز خبر می رسد که شیرزاد روشن بخشدار اطاقور شهرستان لنگرود به عنوان معاون عمرانی فرمانداری رضوانشهر منصوب می شود.

صفر شریفی شهردار سابق اطاقور به عنوان بخشدار اطاقور شهرستان لنگرود شروع به کار خواهد کرد.

از سوی دیگر فخر رحیمیان حراست سابق فرمانداری روسر نیز به عنوان بخشدار جدید چابکسر جایگزین انوشیروان مباشر امینی می شود.

همچنین سید رضا صفوی بخشدار سابق ماسال به عنوان بخشدار خشکبیجار جایگزین سارنگ حسن پور خواهد شد.

مانی زرشکی بخشدار کنونی کرگانرود تالش نیز به عنوان بخشدار مرکزی رشت جایگزین سعیدی کیا در این سمت خواهد شد و همچنین فریبرز سعیدی کیا نیز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت منصوب می شود.

به گزارش دیارمیرزا در بخش ستادی استانداری گیلان نیز شاهد تغییرات دیگری خواهیم بود به طوری که رحیم حیدری به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان منصوب می شود.

باتوجه به بازنشستگی فاطمه رفیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در این حوزه نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود و زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان جایگزین رفیعی خواهد شد.

در دفتر امور روستایی و وشراها نیز شاهد تغییر دو معاون مدیرکل خواهیم بود به طوریکه رجبعلی حسینی به عنوان معاون نظارت بر امور سرمایه گذاری روستاها و فرهاد براتی به عنوان معاون امور دهیاری ها و شوراها منصوب می شوند.

Share