مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

۱۲ میلیارد تومان برای حل مشکل کدورت آب شهرهای رودسر و املش هزینه خواهد شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از برنامه ریزی این شرکت برای حل مشکل کدورت شهرهای برخوردار از چشمه سفیدآب خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از برنامه ریزی این شرکت برای حل مشکل کدورت شهرهای برخوردار از چشمه سفیدآب خبرداد.

حمیدرضا جانباز رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب  وفاضلاب  کشور طی مصاحبه با واحد مرکزی خبر در مورد برنامه های این شرکت در منطقه رودسرو چشمه سفید اباد این شهرستان گفت: یکی از مشکلات این شهرستان در فصل بارندگی و گرم شدن هوا، گل آلود شدن همیشگی آب و مشکلات ناشی از آن بود.

وی ضمن تشکر از همراهی امام جمعه، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار گیلان در این بازدید، افزود: جزئیات طرح توسط مجریان مطرح شد به شکلی که طرح به فازهای مختلف تقسیم شده و دو واحد زلال ساز در تصفیه خانه اضافه خواهد شد که باعث می شوند کدورت در تصفیه مشکل ایجاد نکند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: کل اعتبارات این مرحله که حدود ۱۲۰ میلیاردریال است از محل اعتبارات متمرکز ملی پرداخت خواهد شد و همکاران در آب منطقه ای استان گیلان متعهد شدند برنامه زمانبندی برای اجرای طرح ها به طریقی طراحی شود که پروژه تا تابستان سال آینده به اتمام برسد، البته انتظار می رود فاز اضطراری که شامل اجرای یک واحد زلال ساز است تا اتمام سال به بهره برداری برسد.

 جانباز در مورد منطقه دوران محله چابکسر هم توضیح داد: با توجه به اجرای پروژه هایی که از قبل توسط شرکت آب و فاضلاب استان گیلان انجام شده از مخزنی که به شهر وصل شده بازدید انجام شد و تصمیم گرفته شد خط اصلی انتقال هرچه سریعتر توسط آبفای  روستایی تکمیل شود که در این صورت مجموعه روستاهای منطقه و ایضاً نقاط چسبیده به شهرهاکه جزءوروستاها محسبوب می شوند، از آب با کیفیت برخوردار شوند.

وی برنامه کوتاه مدت شهر املش را نیز حفر دو حلقه چاه عنوان و ابراز امیدواری کرد، در آینده شاهد مشکل کدورت آب  شهرها و روستاهای منطقه نباشیم.

Share