گزارش تصویری دیدار تیمهای شهرداری آستارا و اترک بجنورد

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دومین بازی خانگی در چهارمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه چهار بر سه اترک بجنورد را شکست داد. این دیدار عصر سه شنبه با قضاوت میثم دستجردی، منصور خواجه زارع، ناصر صالحی و محمد رامیان در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور بیش […]

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دومین بازی خانگی در چهارمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه چهار بر سه اترک بجنورد را شکست داد.

این دیدار عصر سه شنبه با قضاوت میثم دستجردی، منصور خواجه زارع، ناصر صالحی و محمد رامیان در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور بیش از هفت هزار نفر ترتیب یافت و گل های تیم شهرداری را پژمان ثباتی در دقایق ۱ و ۲۰، محمد آزاد طلب در دقیقه ۴۰ و سید علی یحیی زاده در دقیقه ۵۰ و گل های اترک بجنورد را امین ترکاشوند در دقیقه ۶۰، حامد اسد پور در دقیقه ۸۰ و میلاد جهان منش در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با یک برد و یک مساوی و دو شکست، ۴ امتیازی شده و در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد و در هفته پنجم روز سه شنبه بیست و سوم مهر ماه، مهمان تیم شهرداری فومن خواهد بود.

Share