هیچ وقت در یک قاب سه نماینده را کنار هم در جلسه شورا ندیدیم

کنایه زاهد به عدم حضور حسنی در جلسه شورا؛ احتمالا در حال ارنج کردن تیم استقلال هستند!

زاهد به عدم حضور محمدصادق حسنی نماینده رشت در این جلسه اشاره کرد و گفت: احتمالا آقای حسنی در حال ارنج کردن تیم استقلال برای حضور در لیگ برتر هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به صحبت های علیپور در مورد حقوق کارگران و کارکنان شهرداری گفت: بیشترین تماس در حوزه کارگری با ایشان گرفته می شود و اگر جنس آرا را هم نگاه کنیم، نماینده واقعی این قشر آقای علیپور هستند.
وی در مورد تعاونی کارکنان شهرداری نیز اظهار کرد: فرق بین شرکت با تعاونی در امنیتی است که برای کارکنان ایجاد می شود؛ در شرکت‌ها خلاف های آشکاری را شاهد هستیم و هر بار مراجعه می کنیم که این تعاونی راه اندازی شود، برخی نگران این هستند که در اینده مدیران عاونی به علت نزدیکی به شهرداری خلاف هایی را انجام دهند.
این عضو شورا در ادامه گفت: ایرادی که در استان ما وجود دارد این است که افعال ما اول شخص است و اصلا افعال جمع استفاده نمی کنیم. این دومین جلسه با نمایندگان است که در شورا برگزار شده اما متاسفانه نتوانستیم هر سه عضو را در جلسه داشته باشیم.
وی به عدم حضور محمدصادق حسنی نماینده رشت در این جلسه اشاره کرد و گفت: احتمالا آقای حسنی در حال ارنج کردن تیم استقلال برای حضور در لیگ برتر هستند{حسنی پیشتر خود را یک استقلالی خوانده بود}.
زاهد یادآور شد: متاسفانه هیچ وقت در یک قاب سه نماینده را کنار هم در جلسه شورا ندیدیم، البته این ایراد هم به ما وارد است و در این جلسه شاهد این هستیم که همه اعضا حضور ندارند.
وی در پایان اظهار کرد: علت عدم حضور و همبستگی برای این است که ممکن است آقای حاجی پور موفق شود و همین اختلاف ها سبب می شود که منافع شهر و توسعه شهری کند یا متوقف شود.

Share