نفر دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تالش بزرگ در انتخابات 98 حضور ندارد

کناره‌گیری رقیب اصلی شکری از حضور در انتخابات

یسیار علاقمند بودم برنامه هایی که برای توسعه پایدار این سه شهرستان و کاهش مشکلات جوانان منطقه در ۲ دوره حضور در انتخابات نهم و دهم به سرانجام نرسانده بودم در این دوره عملی کنم، ولیکن مشکلات شخصی و عدم آمادگی لازم، مانع از حضور سوم در این دوره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منصور یوسفی جولندان، نفر دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر با صدور بیانیه ای از عدم حضور خود در انتخابات سال جاری خبر داد.

در بیانیه یوسفی آمده است:

به نام خالق پیدا و پنهان
که پیدا و نهان داند به یکسان

با عرض سلام و تشکر ویژه از مردم شریف و نجیب ۳ شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال و با سپاس از همفکری و همراهی دوستان فرهیخته در مدت ۲ دوره حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی. از عزیزانی که به ویژه در این ماههای اخیر به منظور حضور مجدد حقیر در انتخابات مجلس چه به صورت حضوری یا با تماس های مکرر و یا با ارسال پیام هایشان، ابراز محبت کرده و بنده را از لطف بی شائبه شان محروم نساختند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم. بسیار علاقمند بودم برنامه هایی که برای توسعه پایدار این سه شهرستان و کاهش مشکلات جوانان منطقه در ۲ دوره حضور در انتخابات نهم و دهم به سرانجام نرسانده بودم در این دوره عملی کنم، ولیکن مشکلات شخصی و عدم آمادگی لازم، مانع از حضور سوم در این دوره شد. از آنجایی که همواره سر تعظیم در برابر شعور بالای سیاسی اجتماعی مردم فهیم و فرهنگ دوست تالشی فرود آورده ام، هیچگاه سعی نکردم به دور از مسیر صداقت در مواجهه با مردم عزیزم گامی بردارم و شاید همین امر یکی از علل مهم عدم حضورم خواهد بود. امیدوارم بهترین تصمیم را خود مردم برای آینده ۴ سال خود و فرزندان شان بگیرند و انشاالله در موعد مقرر بنده هم در کنار مردم مهربان تالش بزرگ قرار خواهم گرفت. از صمیم قلب دوست تان دارم و سلامتی و تندرستی برایتان در کلیه مراحل زندگی آرزومندم. بهترینها در زندگی نصیب شما باد.

هرکه مارا یاد کرد ایزد مر اورا یار باد
هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

ارادتمند و خاک پای مردم تالش همواره بزرگ – منصور یوسفی جولندان

گفتنی است در انتخابات مجلس دهم، منصور یوسفی گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان و اعتدالیون بود که با کسب بیش از ۴۰ هزار رای توانست در جایگاه دوم بایستد.

Share