اسماعیل شاد در گفتگو با دیارمیرزا:

چهار سال مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پگاه ایران بودم

اسماعیل شاد اظهار کرد: حکم مسئول بازاریابی را به رسمیت نمی‌شناختم تا بخواهم از آن استعفاء بدهم یا نه یا بخواهم برای هیأت فوتبال درآمدزایی کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان در حالی برگزار می‌شود که ۴ نفر برای ریاست هیات فوتبال گیلان با هم باید رقابت کنند(اینجا بخوانید).

در این راستا دیارمیرزا با افشین ناظمی، اسماعیل شاد، امیر فرحسینی و قربانعلی الماسخاله ۴ کاندیدای نهایی ریاست هیأت فوتبال استان گیلان جهت ارائه برنامه‌ها و اهداف آنها گفتگو کرده است.

قربانعلی الماسخاله در بخشی از مصاحبه‌ اختصاصی با دیارمیرزا، اظهار کرد: «به راحتی می‌شود حرف زد اما اینکه چه کسی می‌تواند عمل کند، مهم است، فردی که می‌گوید من برای همه اسپانسر می‌گیرم، خودش مسئول بازاریابی هیأت فوتبال بود اما یک ریال برای هیأت فوتبال درآمد کسب نکرد و اگر کار اداری بلد بود، باید استعفاء می‌داد اما استعفاء هم نداد.»(اینجا بخوانید)

در ادامه اسماعیل شاد، کاندیدای ریاست هیأت فوتبال استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا در واکنش به اظهارات الماسخاله اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم قصد پاسخ دادن به جناب آقای الماسخاله ندارم و نخبگان ورزشی و اهالی فوتبال باید پیرامون وضعیت فوتبال گیلان اظهار نظر نمایند، از طرفی ایشان را به آرامش دعوت می‌کنم زیرا بهتر است تمامی کاندیدا به ارائه برنامه‌های خود بپردازند تا تخریب یکدیگر!

اگر احساس نمی‌کردم که می‌توانم شرایط فوتبال گیلان را بهبود بخشم، کاندیدا نمی‌شدم

وی همچنین ادامه داد: تنها برنامه‌های خودم را اعلام کردم و در مصاحبه خود به هیچکس توهینی نکردم اما اگر از هیأت فعلی انتقادی می‌شود دلیلی بر تخریب شخصیت آقای الماسخاله نیست و در عرایض خود نیز بیان کردم که آقای الماسخاله هرچه در توان داشت برای فوتبال گیلان انجام داد اما اعلام کردم فوتبال گیلان برای پیشرفت نیازمند هوا، خون و تفکر تازه‌ای است و اگر احساس نمی‌کردم که می‌توانم شرایط فوتبال گیلان را بهبود بخشم، هرگز کاندیدای ریاست هیأت فوتبال نمی‌شدم.

سه چهار روز پس از صدور حکم، متوجه شدم فضای کار مناسب نیست و در هیأت فوتبال کار نکردم

شاد افزود: در خصوص این که گفته شده است مسئولیت بازاریابی هیأت فوتبال گیلان را داشتم و ریالی برای هیأت درآمدزایی نکردم، باید بگویم که حدود هشت سال پیش آقای الماسخاله برای استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و مدیریتی بنده حکمی به عنوان مسئول بازاریابی هیأت فوتبال برای من صادر کردند که من نیز پس از بررسی سه چهار روزه متوجه شدم فضای کار برای من مناسب نیست بنابراین به هیأت فوتبال نرفتم تا بخواهم از آن استعفاء بدهم یا نه یا بخواهم برای هیأت فوتبال درآمدزایی کنم.

وی ادامه داد: هرگز نگفتم برای همه تیم‌های فوتبال اسپانسر می‌گیرم بلکه گفتم براساس اساسنامه یکی از وظایف هیات فوتبال، استفاده از اسپانسر برای فوتبال است.

چهار سال مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پگاه ایران بودم

این کاندیدای هیأت فوتبال استان گیلان همچنین در خصوص سابقه ورزشی خود گفت: چهار سال مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پگاه ایران بودم که شامل سه تیم فوتبال، یک تیم فوتسال، دو تیم بسکتبال، یک تیم والیبال ارومیه، یک والیبال نشسته تهران و برخی از تیم‌هایی بود که پگاه در کشور داشت.

وی ادامه داد: دفتر این موسسه فرهنگی ورزشی در میرداماد تهران بود که پس از اینکه مدیرعامل شدم دفتر مرکزی را به رشت منتقل کردم.

پگاه گیلان را در کوتاه‌ترین مدت به لیگ برتر آوردیم

شاد در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه تیم پگاه گیلان را در دسته اول تحویل گرفتم و تیم را در لیگ برتر تحویل دادم یعنی تیم را در کوتاه‌ترین مدت به لیگ برتر آوردیم و شور و شوق زیادی را در استان ایجاد کردیم و با همان تیم پگاه برای اولین بار در جام حذفی به مقام نائب قهرمانی رسیدیم.

وی همچنین افزود: در دوران مدیریتی بنده همه تیم‌های پایه پگاه از نونهالان تا امید در بالاترین سطح فوتبال ایران یعنی لیگ برتر فعالیت داشتند و بازیکنانی همچون جهانبخش، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، هادی سهرابی، محسن فروزان، بهنام لایقی‌فر و… پرورش یافتند.

این کاندیدای هیأت فوتبال استان گیلان در پایان با بیان اینکه برنامه جامع و علمی برای رشد و توسعه فوتبال گیلان دارم، اظهار کرد: حق فوتبال و مردم گیلان بیش از این‌هاست و امیدوارم در آینده نزدیک گیلان مانند گذشته قطب فوتبال کشور شود.

Share