خبر خوش رییس شورای شهر رشت:

پس از اتمام ماه صفر آبنمای موزیکال بوستان ملت رشت راه اندازی می‌شود

وی با تاکید بر اینکه هیجده میلیارد تومان به منظور ایجاد مکانی شادی آفرین برای مردم هزینه کرده ایم گفت: پارک آبی پروژه بزرگی است که در کنار ایجاد فرصت های شغلی می تواند موجبات نشاط و تفریح سالم برای شهروندان و گردشگران را مهیا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای رشت با اشاره به اینکه شهدا با ایثار جان خود موجب امنیت و آرامش کشور شدند اظهار کرد: امنیت یک ایرانی متصل به خون پاک شهداست.
اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه در حال حاضر شاهد هجمه های بسیار بزرگی در عرصه فرهنگ هستیم افزود: فرزند انقلاب هستم و خط قرمز من نظام، شهدا و رهبری است.
وی با تاکید بر اینکه  ۱۸ میلیارد تومان به منظور ایجاد مکانی شادی آفرین برای مردم هزینه کرده ایم، گفت: پارک آبی پروژه بزرگی است که در کنار ایجاد فرصت های شغلی می تواند موجبات نشاط و تفریح سالم برای شهروندان و گردشگران را مهیا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به راه اندازی آب نما در بوستان ملت رشت تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم به منظور رفع نواقص موجود در این پروژه انجام شده است و با مشخص کردن مکانی به منظور ایجاد پارکینگ مشکلات پیرامون بروز ترافیک و کمبود پارکینگ نیز در اطراف آب نمای موزیکال به زودی برطرف می شود.
حاجی پور به زمان راه اندازی آب نمای موزیکال در رشت اشاره کرد و گفت: پس از اتمام ماه صفر آب نمای موزیکال در بوستان ملت رشت راه اندازی می شود.

Share