در دیدار مدیرعامل آبفای گیلان با شهردار رشت مقرر شد:

پروژه خط انتقال فاضلاب جنوبی شهر رشت از درآمد حاصل از تبصره ۳ اجرا می‌شود

در دیدار مدیرعامل آبفای گیلان با شهردار رشت مقرر شد: پروژه خط انتقال فاضلاب جنوبی شهر رشت از درآمد حاصل از تبصره ۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادر راستای هماهنگی و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهری، شهردار رشت و رئیس شورای این شهر با مدیرعامل آبفای گیلان دیدار کردند.

در این نشست صمیمانه سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر لزوم همکاری و همدلی تمامی دستگاهها در اجرای پروژه ساماندهی رودخانه های گوهررود و زرجوب تصریح کرد: پروژه خط انتقال فاضلاب جنوبی شهر رشت از درآمد حاصل از تبصره ۳ اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای این پروژه را پاکسازی و انتقال فاضلاب های ورودی به رودخانه گوهررود، از محل شهرک فومن شیمی تا ورودی مسکن مهر رشت در پل تالشان اعلام کرد و افزود: این پروژه به زودی آغاز می شود و با مبلغ اولیه ۱۲۵ میلیارد ریال از محل درآمدهای حاصل از تبصره ۳ رشت تأمین اعتبار شده است.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین یادآور شد: در فاز اول، تمامی لوله های پروژه از محل اعتبارات عمرانی خریداری شد و پیمانکار پروژه نیز در حال تجهیز کارگاه است.

در ادامه ناصر حاج محمدی شهردار رشت با اشاره به ضرورت اجرای پروژه های ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود در حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان بر تعامل و همیاری دستگاههای اجرایی برای پیشرفت این پروژه حیاتی تأکید کرد.

Share