فرماندار آستارا خبر داد:

پرداخت «فوق‌العاده حق نوار مرزی» بندر آستارا برقرار شد

فرماندار آستارا گفت: با دستورالعمل اصلاحی وزارت کشور، پرداخت «فوق‌العاده حق نوار مرزی» شهرستان مرزی بندر آستارا برقرار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن رستم‌زاد در جمع خبرنگاران آستارا اظهار داشت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده، پرداخت «فوق العاده حق نوارمرزی» کارکنان دولت در شهرستان مرزی بندر آستارا پس از ۴۰ سال برقرار شد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه قول برقراری حق نوار مرزی در بدو ورود به این شهرستان را به مردم شریف آستارا داده بودم گفت: پیرو پیگیری‌های مستمر از وزارت کشور، پس از ۴۰ سال در نهایت این امر محقق شد.

نماینده عالی دولت در آستارا با بیان اینکه کارکنان دولت در این شهرستان قبل از این، فوق‌العاده حق مرزی را دریافت نمی‌کردند افزود: بر اساس این دستورالعمل، پرداخت حق نوار مرزی در احکام کارگزینی کارکنان اداری شهرستان‌ مرزی بندر آستارا قطعی شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان آستارا تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل، کلیه مناطق شهرستان آستارا مشمول این طرح شده و از حق فوق‌العاده نوار مرزی بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار آستارا با قدردانی از پیگیری‌های وزیر کشور، استاندار سابق و فعلی گیلان و نماینده آستارا گفت: پس از سفر مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به این شهرستان و تجمیع گزارشات انجام شده، در نهایت این خواسته به‌حق مردم آستارا، عملی شد.

Share