واکنش اداره کل ورزش و جوانان گیلان به نامه واگذاری باشگاه داماش

وظیفه‌ی اداره کل تیمداری نیست | داماش متعلق به حاجی پور و یک تیم خصوصی است

مهرداد ورزلدوست گفت: اصلا وظیفه‌ی اداره کل تیمداری نیست و از نظر ساختار قانونی و مالی امکانش را نداریم که بخواهیم یک تیم خصوصی را تحت پوشش قرار دهیم و باشگاه داماش یک تیم خصوصی محسوب می شود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپرت، در هفته‌ی گذشته مدیران داماش با ارسال نامه ای اعلام کردند که اداره ی امور این باشگاه گیلانی را تا واگذاری به خریدار جدید به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان می سپارند.

اما اداره کل ورزش و جوانان گیلان خود‌ را از این چالش مبرا قلمداد می کند.

مهرداد ورزلدوست در این خصوص گفت: اصلا وظیفه‌ی اداره کل تیمداری نیست و از نظر ساختار قانونی و مالی امکانش را نداریم که بخواهیم یک تیم خصوصی را تحت پوشش قرار دهیم و باشگاه داماش یک تیم خصوصی محسوب می شود!

وی افزود: تسریع در روند واگذاری و صدور پروانه باشگاه داماش به خریدار جدید تنها کمکی است که اداره کل می تواند در این خصوص برعهده بگیرد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی مسئولیت پذیری این اداره در مبحث مالکیت باشگاه سپیدرود در سالهای اخیر اظهار داشت: به عنوان یک شخصیت حقیقی که در گذشته جایگاه حقوقی نداشتم باید عرض کنم در این دو موضوع شاهد تفاوتی هستیم که باشگاه سپیدرود در آن برهه مالک مشخصی نداشت اما باشگاه داماش متعلق به آقای حاجی پور است که یک برند ملی در ورزش استان محسوب می شوند و با حمایت مسئولین و هواداران داماش موجبات دلگرمی آقای حاجی پور برای ادامه مسیر مهیا خواهد شد تا داماش را بر فراز فوتبال کشور ببینیم.

ورزلدوست در بخشی دیگر از به برگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان اشاره داشت و گفت: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه برگزاری و نظارت بر مجمع انتخابات هیات فوتبال گیلان را بر عهده دارد و تمام تلاش ما سلامت و آرامش در برگزاری این انتخابات است. اما بر خلاف دیگر مجامع انتخاباتی تمام هیات های ورزشی، در هیات انتخابات فوتبال مسئولیت ثبت نام و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات بر عهده فدراسیون فوتبال است.

وی در پایان در مورد تاریخ برگزاری این انتخابات گفت: اواسط آبان ماه تاریخ احتمالی تشکیل مجمع انتخابات هیات فوتبال خواهد بود که البته هنوز به صورت رسمی به اداره کل ابلاغ نشده است.

Share