مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

ورزش می‌تواند تاثیر مثبتی بر روحیه بیماران خاص داشته باشد

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در حاشیه اختتامیه نهمین دوره مسابقات ورزشکاران بیماری خاص کشور گفت: بیماران خاص با توجه به شرایط ویژه ای که دارند قطعا ورزش می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در حاشیه اختتامیه نهمین دوره مسابقات ورزشکاران بیماری خاص کشور اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی مسئولین این است که برای همه اقشار جامعه بتوانیم فضای تحرک و نشاط را فراهم کنیم.

وی افزود: بیماران خاص با توجه به شرایط ویژه ای که دارند قطعا ورزش می تواند تاثیر مثبتی در روحیه ی آنان داشته باشد.

بخشی ادامه داد: امروز میزبان اختتامیه چهار رشته ورزشی در هیئت ورزش های بیماری خاص بودیم و در این رشته ها ۷۴ مدال ورزشی در مسابقات اهدا شد که نشان از ارزشمند بودن این مسابقات با این تعداد ورزشکار می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: تلاش ما براین است که سالهای پی در پی میزبان این مسابقات و هیات در استان گیلان باشیم و امیدواریم که این امکان فراهم شود تا سالهای آینده هم گوشه ای از حق این ورزشکاران را ادا کنیم.

گفتنی است اختتامیه نهمین دوره مسابقات ورزشکاران بیماری خاص کشور در سالن جام جم مجتمع تفریحی رفاهی صدا و سیمای زیباکنار با حضور طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک،مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزشی بیماران خاص برگزار ‌شد.

Share