فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

هوشیار باشیم و به گونه‌ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود

فرماندار رشت با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از فرایض مهم دینی است و ریشه در فرهنگ دینی – اسلامی دارد، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر توصیه و تشویق به خوبی‌ها و پرهیز از زشتی‌ها و پلیدی‌هاست؛ باید هوشیار باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد امر به معروف شهرستان که در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم با تاکید، مسلمانان را به اجرای این فریضه امر می‌کند و بر همه ی ما واجب است تا با جدیت به این مهم بپردازیم.
وی بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: گستره امر به معروف و نهی از منکر شامل تمام مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی است که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.
دکتر مومنی زاده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را متاثر از کمرنگ شدن این فریضه الهی دانست و با اشاره به هجمه دشمنان علیه نوجوانان و جوانان میهن، آغاز سال تحصیلی در مدارس، دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی را فرصتی مغتنم برای احیای این سنت الهی قلمداد و تصریح کرد: ضرورت دارد در نحوه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دقت لازم صورت گیرد چراکه همه ی ما برابر و از یک خانواده هستیم و هدف اصلی ارتقاء و تعالی است ولاغیر.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان برای مقابله با ارزش‌های انقلاب اسلامی در میدان حاضر شده است، تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

Share