هفته سوم لیگ دسته دوم کشور؛

پایان ناکامی شهرداری‌ها در کسب امتیاز | پیروزی شیرین چوکا در قله عقاب‌ها

دو تیم فوتبال شهرداری آستارا و فومن با کسب تساوی مقابل رقبای خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم به ناکامی دو هفته ابتدایی در عدم کسب امتیاز خاتمه دادند و چوکای تالش نیز دو بر یک مقابل بعثت کرمانشاه به پیروزی دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم در دو گروه «الف» و «ب» با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد و شهرداری آستارا و فومن به ترتیب مقابل فولاد نوین اهواز و میلادمهر تهران به میدان رفتند.

فرار شهرداری فومن از شکست با دبل سهرابی!

دو تیم فوتبال شهرداری فومن و میلادمهر تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

مهدی رحیم زاده، سعید دلاور، مصطفی حبیبی، حسین محبی، هادی سهرابی، امید محمدی نژاد، شاهین علی‌اصغری، محمد قاسمی، صائب عاطفی، وحید لری و سیامک رحمانی برای شهرداری فومن به میدان رفتند.

علی شیرزاد، امید خدابنده‌لو، طاهر شفایی، علی غلامی، علی طالش، سید محمد کیایی، مرتضی دهقانی، هادی باغانی، عباس خواستان، محمدرضا پایداری و محسن آقازاده برای میلادمهر تهران بازی کردند.

تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته نخست مقابل شهید قندی یزد تن به شکست سنگین سه بر صفر داد و در هفته دوم با یک گل نتیجه را به خیبر خرم‌آباد واگذار کرد، شاگردان شیری به دلیل عدم آمادگی زمین چمن ورزشگاه آزادی فومن مجبور به بازی در ورزشگاه سردار جنگل رشت هستند.

شهرداری‌چی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۲ توسط هادی سهرابی به گل دست یافتند، این گل در اواسط نیمه نخست پاسخ داده شد، میلادمهری‌ها که خود را از لیگ سه به لیگ دو رسانده‌اند دومین گل خود را در این نبرد سنگین به ثمر رسانده و تنها ثانیه‌هایی با پیروزی فاصله داشتند.

سهرابی در دقیقه ۹۰ دبل کرده و یک امتیاز ارزشمند نصیب شهرداری فومن کرد، شهرداری برای فرار از منطقه سقوط مجبور به کسب امتیازات لازم در دیدارهای خانگی است.

تساوی داغ شهرداری آستارا در خرماپزان اهواز

دو تیم فوتبال شهرداری آستارا و فولاد نوین اهواز در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۶ در دمای ۴۴ درجه اهواز در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف یکدیگر رفتند.

آیدین مسعودی، احمد آهی، معین تقوی، پویا عزیزپور، میلاد افشه، ابراهیم بزرگی، محمد آزاد طلب، مبین رضاپور، علیرضا ربیع زاد، سیدعلی یحیی زاده، پژمان ثباتی برای شهرداری بندر آستارا به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از دو شکست برای جبران پا به هفته سوم گذاشت، این تیم در هفته نخست مقابل مس نوین کرمان با نتیجه دو بر صفر و در هفته دوم با نتیجه دو بر یک مقابل استقلال ملاثانی تن به شکست دادند.

مرزداران گیلان در دمای ۴۴ درجه در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم در اهواز به مصاف فولاد نوین این شهر رفتند، دیداری که با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و شهرداری‌چی‌ها را به نخستین امتیاز خود در لیگ دسته دوم رساند.

سجاد فیض الهی برای تیم فولاد نوین اهواز و مبین رضاپور و امید حقده برای تیم شهرداری آستارا گلزنی کردند.

نتایج کامل رقابت‌های هفته سوم لیگ دسته دوم – گروه الف:

شهرداری فومن ۲ – میلادمهر تهران ۲

اترک بجنورد ۱ – کارون اروند خرمشهر ۱

آوالان کامیاران ۰ – شهید قندی یزد ۰

فولاد نوین اهواز ۲ – شهرداری آستارا ۲

دیدار تیم‌های مس نوین کرمان و کاسپین قزوین به دلیل حضور مس در رقابت‌های جام حذفی و دیدار تیم‌های امید گناوه و خیبر خرم‌آباد به دلیل حضور خیبر در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی لغو شد.

در پایان هفته سوم گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم، تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و فومن با کسب یک امتیاز به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های دوازدهم و سیزدهم جدول ۱۴ تیمی ایستادند، استقلال ملاثانی با کسب ۹ امتیاز، صدرنشین این گروه است.

صدرنشینی چوکا با پیروزی در قله عقاب‌ها

دو تیم فوتبال چوکا تالش و بعثت کرمانشاه در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور فصل ۹۸-۹۹ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف یکدیگر رفتند.

سید محمد حسینی، حبیب افرا، یامین فلاح، صائب فرجی، علی سلیمانی، هانی نژاد تمیمی، جواد مولایی، سامان نورمحمدی، محمد جعفری، حامد عظیمی و سجاد اخباری برای چوکا تالش به میدان رفتند.

همچنین روزبه بهاری، مهربان عیسی پوران، عرفان شرفی، عباس اژدری، مهدی صادقی، پژمان زین الدینی، سجاد سیاه کمری، امید پور قنبری، پوریاحضری، حمیدنوری، ایوب سبحانی پور برای بعثت کرمانشاه بازی کردند.

چوکا در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور فصل ۹۹-۹۸ در حضور بیش از دو هزار تن از هواداران پرشورش مقابل بعثت کرمانشاه به میدان رفت و برای صدرنشینی از همان نخستین دقایق، بازی را هجومی آغاز کرد.

سبز پوشان گیلان زمین در نیمه اول با دو گل سجاد اخباری و جواد مولایی از حریف کرمانشاهی خود پیش افتادند و شادمانی را به هوادارانشان هدیه دادند، تیم بعثت کرمانشاه در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شد، این پنالتی توسط دروازه‌بان تیم چوکا تالش مهار شد.

نیمه دوم با حملات تیم میهمان آغاز شد و شاگردان پیوس سعی در اداره بازی داشتند، قرمز پوشان کرمانشاهی در دقیقه ۳۰ صاحب دومین پنالتی خود در بازی شدند، این پنالتی توسط سجاد سیاه کمری به گل تبدیل شد و دیدار دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود چوکا خاتمه یافت.

تیم فوتبال چوکا تالش با پیروزی دو بر یک مقابل بعثت کرمانشاه موقتاً به صدر جدول لیگ دسته دوم گروه ب این رقابت‌ها صعود کرد.

Share