سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

موضوع حذف عنوان «شهید» از تابلوهای معابر با قید فوریت در حال بررسی است

سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: حذف عنوان «شهید» از برخی تابلوهای معابر با قید فوریت در حال بررسی است و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه و برخورد با خاطیان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

با عنایت به حذف عنوان «شهید» از برخی تابلوهای معابر و خیابان‌های شهر تهران و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، اول مهرماه سال جاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان دستور بررسی این موضوع را با قید فوریت به بازرسی کل مربوطه صادر کرد.

بر همین اساس، این موضوع در دستور کار بازرسی کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت و از پیروز حناچی شهردار تهران خواسته شد تا با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم به‌منظور عدم تکرار موضوع، گزارشی از اقدامات دستگاه متبوع خود نسبت به شناسایی متخلفین، نحوه برخورد با آنان و نیز رفع اشکالات تابلوهای نصب‌شده با قید فوریت به سازمان بازرسی کل کشور ارائه شود.

هم‌زمان با توجه به وصول گزارش‌هایی از سایر شهرستان‌ها مبنی بر تکرار این موضوع، با دستور رئیس سازمان بازرسی، تمام بازرسان کل استانی، موظف شدند موضوع مربوطه را بررسی و نتیجه را به مرکز گزارش کنند که این روند در حال بررسی و پیگیری است.

در همین راستا، معاونان حمل‌ونقل، مدیران زیباسازی برخی مناطق شهر تهران و یکی از پیمانکاران مربوطه به سازمان بازرسی احضار و توضیحات لازم از آن‌ها اخذ گردید.

در پایان سازمان بازرسی کل کشور ضمن پیگیری و انجام اقدامات لازم، از کلیه مردم شریف و شهیدپرور و فعالان رسانه‌ای می‌خواهد در صورت مشاهده مواردی در این خصوص، گزارش‌های مستند خود را از طریق سامانه ‌رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس shekayat.bazresi.ir ارسال نمایند. پیگیری‌های سازمان بازرسی برای اصلاح موارد و شناسایی متخلفین و برخورد لازم با خاطیان، در حال انجام است و تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

Share