به دلیل عدم آمادگی بازیکنان؛

ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت نکرد

تیم فوتبال بانوان ملوان به دلیل تشکیل دیرهنگام از حضور در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان انصراف داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان فصل ۹۸-۹۹ در حالی آغاز می‌شود که تیم پرطرفدار ملوان انزلی غایب بزرگ این هفته خواهد بود.

اعظم غلامی با اشاره به غیبت ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: تیممان کم‌تر از یک هفته است شکل کاملی به خود گرفته و کارت برخی از بازیکنان بسیار دیر صادر شد، پس از مشورت با آقای پژمان نوری مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفتیم به دلیل عدم آمادگی بازیکنان در هفته نخست مسابقات شرکت نکنیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال ملوان برای دیدار مقابل شهرداری بم از انگیزه بالایی برخوردار بود، گفت: با فدراسیون فوتبال تماس حاصل کرده و خواهان تعویق دیدار هفته نخستمان مقابل شهرداری شدیم ولی متأسفانه فدراسیون به دلیل فشردگی مسابقات، خواسته باشگاه ملوان را نپذیرفت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان با تأکید بر حضور پرقدرت ملوان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی با تمرینات مستمر به آمادگی کامل برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر می‌رسند و تیم فوتبال ملوان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در این مسابقات شرکت می‌کند.

تیم فوتبال بانوان ملوان از دیدار هفته نخست مقابل شهرداری بم انصراف داد، در سایر دیدارهای این هفته، تیم‌های زاگرس شیراز، همیاری آذربایجان غربی، پالایش گاز ایلام، هیئت فوتبال البرز و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب به مصاف پار جنوبی بوشهر، شهرداری سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان، آویسا خوزستان و آذرخش کردستان می‌روند.

Share