اگر کسی با صدای ولایت از خواب بیدار نشود با چکمه های دشمن بیدار خواهد شد

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان آستارا معارفه شد

مرتضی هاشمی نسب با اشاره به تاکید بیانیه گام دوم انقلاب در مخاطب قرار دادن اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مکمل یکدیگر هستند و امروز اگر کسی با صدای ولایت از خواب بیدار نشود با چکمه های دشمن بیدار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یوسف هدایتی به عنوان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

 مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان مرزی بندر آستارا ظهر امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

مرتضی هاشمی نسب معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این جلسه وی با اشاره به تاکیدات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های این اتحادیه گفت: آینده نظام را اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی رقم می زند و تمدن‌سازی و ساختن آرزوهای نظام از اهم اهداف این اتحادیه است.

مرتضی هاشمی نسب با اشاره به تاکید بیانیه گام دوم انقلاب در مخاطب قرار دادن اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مکمل یکدیگر هستند و امروز اگر کسی با صدای ولایت از خواب بیدار نشود با چکمه های دشمن بیدار خواهد شد.

هاشمی نسب توجه به آسیب های فضای مجازی را یک مسئله مهم و قابل توجه و تاکید دانست و عنوان کرد: امروز در خوانش بیانیه گام دوم انقلاب کم کاری کردیم و باید یک اولویت در خصوص عمل به این بیانیه انجام شود.

معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به فعالیت این انجمن در استان گفت: امروز بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در ۴۰۰ انجمن دانش آموزی گیلان فعالیت کرده و حائز مقام های برتر کشوری شده اند و متاسفانه شهرستان آستارا در دو سال گذشته در این حوزه فعالیت در خور شأن نداشته است و باید این شهرستان به عنوان نماینده قرارگاه ملی به جایگاه واقعی خود برسد.

هاشمی نسب با اشاره به هدف این اتحادیه بیان کرد: هویت بخشی، دانش آموز محوری و نخبه پروری از مهم‌ترین اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی است و باید با توجه به سلایق مختلف دانش آموزان کیفیت همواره مطرح باشد و نیاز به عدد و رقم در این اتحادیه نداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در این جلسه با اشاره به اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی بیان کرد: تربیت جوانان آگاه، دلسوز و انقلابی از مهمترین اهداف تشکیل این اتحادیه است.

سجاد موسوی با اعلام امضای تفاهم نامه با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: انشالله با همکاری و اتحاد میان چهار گروه دانش آموزی هلال احمر، بسیج دانش آموزی، شوراهای دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی برنامه‌های متنوع و موثر فرهنگی ترتیب خواهیم داد و امروز کشور به جوانان انقلابی نیاز مبرم دارد.

یوسف هدایتی مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی آستارا در این جلسه پرورش نسل انقلابی را از مهمترین دغدغه‌های مقام عظمای ولایت دانست و گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب علم بدون فرهنگ معنایی ندارد و فرهنگ از اولین گذرگاه خود یعنی آموزش و پرورش نشأت می گیرد و با توجه به این مسئله همواره باید مورد تاکید مسئولان امر باشد.

 استان گیلان با دارا بودن ۴۰۰ انجمن دانش آموزی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز فعال در این حوزه را در اختیار داشته و جزو استان های پیشتاز و برتر کشور در حوزه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است.

Share