پس از انحراف از مسیر و سقوط در کانال آب رخ داد؛

محبوس شدن راننده و دو تن از سرنشینان پراید در جاده جیرده رشت

مومنی با اشاره به محبوس شدن راننده و دو تن از سرنشینان داخل خودرو افزود: تیم نجات آتش نشانان اعزامی از ایستگاه ۵ آتش نشانی سریعا نسبت به ایمن سازی و نیز خارج کردن محبوسین به بیرون از خودرو اقدام کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه محبوس شدن راننده و دو تن از سرنشینان خودروی سواری پراید به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۳ تن از آتش نشانان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه این حادثه در جاده جیرده رخ داد، افزود: در این حادثه یکدستگاه خودروی سواری پراید، پس از انحراف از مسیر به داخل کانال آب کنار جاده سقوط کرد.

مومنی با اشاره به محبوس شدن راننده و دو تن از سرنشینان داخل خودرو افزود: تیم نجات آتش نشانان اعزامی از ایستگاه ۵ آتش نشانی سریعا نسبت به ایمن سازی و نیز خارج کردن محبوسین به بیرون از خودرو اقدام کردند و مصدومین این حادثه را پس از رها سازی تحویل مامورین اورژانس دادند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان پس از انتقال خودرو ، ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل نیروی انتظامی به آشیانه بازگشتند.

مومنی در خاتمه به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد در هنگام رانندگی ضمن رعایت نکات ایمنی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

Share