کوچکی نژاد در جمع اعضای شورا:

متهمین ردیف اول عدم اجرای قطار شهری رشت استانداری و شهرداری هستند

کوچکی نژاد با بیان اینکه در مجلس هشتم پروژه قطار شهری وارد بودجه سالیانه شد، اظهار داشت: برای این پروژه هرسال اعتبار تعلق می گیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورا گفت: اعضای شورای پنجم زمانی که رای آوردند، خبرنگاری از من سوال کرد که این شورا را چطور می بینید؟! که پاسخ دادم به نظرم افرادی باسابقه ای انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه موضوعاتی نظیر رودخانه‌ها، سراوان و ترافیک از مسائلی است که قطعا برای مردم دیگر خسته کننده شده‌، گفت: قطعا می توان این مسایل را حل کنیم و انتظار داریم همه از استاندار و معاون عمرانی استاندار تا فرماندار و شهردار با هماهنگی در حل این مشکلات حضور فعالی داشته باشند.
کوچکی نژاد با بیان اینکه در مجلس هشتم پروژه قطار شهری وارد بودجه سالیانه شد، اظهار داشت: برای این پروژه هرسال اعتبار تعلق می گیرد؛ همزمان با رشت شهر کرمانشاه شروع کرد و اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما ما هنوز هیچ کاری نکردیم.
نماینده رشت تصریح کرد: اما چرا از این پول‌ها هیچ استفاده‌ای نشده، باید بگویم که متهمین ردیف اول استاندار، معاون استاندار و شهردار رشت است.
کوچکی نژاد بر ضرورت تشکیل سازمان حمل و نقل ریلی در شهرداری رشت تاکید کرد و افزود: باید به ما اعلام کنند که مشکل در کجاست تا ما پیگیری کنیم! چطور در مورد قطار شهری استانداری می گوید که هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم؟! این اصلا قابل قبول نیست.
وی افزود: در مورد کمربندی در مجلس نهم ردیف بودجه ایجاد کردیم اما این کمربندی از امامزاده هاشم شروع و شهر را دور میزند و به سمت سراوان می رود که مقصر علت تاخیر در اجرا آن نمایندگان و بقیه مسئولان هستند.
نماینده رشت در مورد دو رودخانه زرجوب و گوهررود شهر رشت نیز اظهار کرد: در قانون بودجه ۹۸ جدولی مشخص شد که برای این دو روخانه سد خاکی ساخته شود چون اگر فاضلاب را از رودخانه جمع شود دیگر آبی در روخانه ها نیست.

Share