فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

قتل همسر سابق در آستارا؛ متهم ظرف کمتر از یک ساعت دستگیر شد

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم انگیزه خود را انتقام جویی و اختلافات خانوادگی قبلی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع قتل خانمی با ضربات چاقو در یکی از روستای‌های‌ آستارا، ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بررسی‌های انجام شده پلیس و سرنخ‌های بدست آمده از صحنه قتل مشخص شد قاتل، همسر سابق مقتول (خانم ۳۲ ساله) است تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی متهم را در کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه در بررسی فنی پلیس، متهم به بزه انتسابی خود اعتراف کرد بیان داشت: متهم انگیزه خود را انتقام جویی و اختلافات خانوادگی قبلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان با اشاره به اینکه قاتل با ضربات چاقو مقتول را در یکی از روستاهای این شهرستان به قتل رسانده گفت: قاتل ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

Share