نظرمحمدی پس از شکست سنگین مقابل سرخپوشان پاکدشت؛

فقط شرمنده هواداران شدیم | روز فاجعه باری را برای سپیدرود رقم زدیم

علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت پس از مسابقه در رختکن در جمع اعضای سپیدرود با انتقاد از بی انگیزگی بازیکنانش گفت: امروز ما حرفی برای گفتن نداشتیم و روز فاجعه باری را برای سپیدرود رقم زدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، سرمربی سپیدرود رشت پس از مسابقه در رختکن در جمع اعضای سپیدرود با انتقاد از بی انگیزگی بازیکنانش گفت: امروز ما حرفی برای گفتن نداشتیم و روز فاجعه باری را برای سپیدرود رقم زدیم.

علی نظرمحمدی با برعهده گرفتن مسئولیت شکست گفت: کسی حق ندارد تقصیر باخت را به گردن هم تیمی های خود بیاندازد و در وهله نخست مسئولیت باخت با من است و بعد از آن همه به یک اندازه مقصر هستند.

سرمربی سپیدرود با گله مندی از اینکه بازیکنانش از تمام توان خود در این مسابقه مایه نگذاشتند گفت: باخت به خودی خود مشکلی ندارد و برای همه تیم های کوچک و‌ بزرگ پیش می آید اما فاجعه زمانی رخ می دهد که عرق های نریخته ای در بدن ما برای ریختن باشد و کم گذاشته باشیم.

نظرمحمدی هواداران سپیدرود را نه فقط سرمایه های این تیم که صاحبان واقعی سپیدرود دانست و گفت: وقتی حتی در خانه مساوی می کنیم و تشویق می شوید در چنین روزی که همه ضعیف بودید تماشاگر حق دارد اعتراض کند و باید برای شان احترام قایل شد.

سرمربی سپیدرود در پایان از شاگردانش خواست که خاطرات تلخ این مسابقه را با انجام یک هفته تمرین با جان و دل و یک مسابقه غیرتمندانه در خانه، از حیثت خود سپیدرود و فوتبال رشت دفاع کنند.

Share