سرپرست پليس راهور گیلان خبر داد:

طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌‌ساز | توقیف ۴۸ دستگاه خودرو متخلف

سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور استان گیلان از توقیف ۴۸ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در شروع سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راهور استان گیلان از توقیف ۴۸ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در شروع سال تحصیلی خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تردد در معابر شهری استان در شروع سال تحصیلی و لزوم کنترل تخلفات حادثه‌ساز، پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز را در شهر رشت به اجرا درآورد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور در ۳ روز گذشته به صورت ویژه با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی برخورد کردند افزود: در این طرح ۴۸ دستگاه خودرو متخلف به علت ارتکاب به ۲ تخلف حادثه‌ساز هم زمان توقیف شدند.

وی ادامه داد: خودروهای متخلف برابر قانون ۷۲ ساعت در توقیف خواهند بود و رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ طالبی بیان داشت: با توجه به هدف پلیس راهور ناجا در کاهش جان باختگان حوادث رانندگی در سال جاری، تلاش می‌کنیم با تمام ابزارهای موجود از جمله اقدامات انتظامی و طرح های تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز این مهم را محقق کنیم.

سرپرست پلیس راهور استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: همه اقدامات انجام شده به منظور ایجاد ایمنی ترافیکی در معابر و ایجاد آسایش خاطر هموطنان است از این رو همکاری مردم و رعایت مقررات از سوی آنها نقش تعیین کننده‌ای در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی خواهد داشت.

Share