از هفته هفتم لیگ آزادگان

شکست سنگین سپیدرود مقابل سرخپوشان| ارتش شکست خورده گیلان ۴ تایی شد

از هفته هفتم لیگ آزادگان سرخپوشان پاکدشت در یک بازی جنجالی سپیدرود را با ۴ گل شکست دادند و به رده هفتم جدول رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سنگین ترین شکست سپیدرود تا به اینجا خشم سکوهای استادیوم اسلامشهر را برانگیخت. جایی که شاگردان علی نظرمحمدی با چهار گل برابر سرخپوشان مغلوب شدند و حالا در وضعیت بحرانی قرار دارند.

سپیدرود در نیمه اول بازی را بسیار طوفانی آغاز کرد و می‌توانست از دو موقعیت گل خود نهایت استفاده را ببرد اما این اتفاق رخ نداد و سرخپوشان پاکدشت در دقیقه ۳۰ با یک شوت استثنایی از راه دور گل اول را توسط رضا نیا به مهمان خود زدند. نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم سپیدرودی‌ها در ۵ دقیقه ابتدایی سه کرنر به دست آوردند و می‌توانستند به گل برسند اما باز هم یک شوت آن‌ها را غافل گیر کرد. حمید کاظمی در دقیقه ۵۲ گلی مشابه به گل اول به ثمر رساند. همین امر آتش اعتراضات را بر روی سکوها روشن کرد. هواداران رشتی خشمگین از این دو گل، نسبت به عملکرد مهدی اسلامی اعتراض داشتند و شعارهایی سر دادند.

شیرازه سپیدرود که به طور کامل پاشیده بود، گل سوم و چهارم را برای سرخپوشان به همراه داشت. در دقیقه ۶۲ رضا نیا پس از تک به تک با گلر سپیدرود، گل سوم را به ثمر رساند و حمید کاظمی نیز در دقیقه ۸۲ از دیگر فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد و اختلاف را چهار برابر کرد.

سرخپوشان با این برد یازده امتیازی شدند و در رده هفتم جدول قرار گرفتند و سپیدرود نیز با همین تعداد امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد.

Share